Krispig!-Nu åkte länken på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Krispig!-Nu åkte länken på
Somrig!Fick hem en ny laddning straps igår lagom till sommaren.
Helt säker. Men är du sugen på en 815 så skicka ett pm så kanske vi kan hitta på ngt.@Seikosthlm
Är du säker på att inte Sinn:en ingår
Thread 'Key West SUB 200 Metres'
https://klocksnack.se/threads/key-west-sub-200-metres.150861/
På fredag åker semesternatot på, då blir det håll i hatten med somrigtSomrig!
Testar grått nato idag. Flyger kombon?
Frågan alla ställer sig är;Kommer aldrig lämna länken. Oavsett årstid.
Skoja inte! Bästa klock-beslut jag fattat.Frågan alla ställer sig är;
Kommer den någonsin lämna @Ironlung ?
Blev verkligen lyckat att blästra den
Sandblästra den du med!Min Sinn 104 kommer förmodligen läggas ut till försäljning snart, velar väldigt mycket fram och tillbaka men får nog tyvärr bli så. Det är standard utförandet med svart urtavla. Om någon villig att försöka övertala mig att sälja så hit me.
Eller iaf "bead blasted" som Sinn påstår att de gör.Sandblästra den du med!
Det är verkligen sådär den borde se ut i originalutförande.Eller iaf "bead blasted" som Sinn påstår att de gör.
@perhog kanske har någon bläster i verkstan?Det är verkligen sådär den borde se ut i originalutförande.
NejSandblästra den du med!
Håller verkligen med. Älskar polerade 103 boetten, men det är för att det polerade gör sig så bra med kronograflooken-flygar-looken.Det är verkligen sådär den borde se ut i originalutförande.
Tyvärr så sålde jag den för två år sedan, en stor och opraktisk apparat. Sällan jag har saker som behöver blästras. Däremot undrar jag om inte en trumling vore ett vettigt alternativ till blästring på klockor. Ger en sammetsmatt och fin yta. Trumling är en roterande trumma fylld med någon form av material, tex små keramiska skärvor eller något annat lämpligt. Sen lägger man prylen som ska trumlas och låter det rotera någon stund. Nackdelen är kanske att hörn och vassa kanter blir lie rundare, men ändå mycket skonsammare än blästring@perhog kanske har någon bläster i verkstan?
Kan vara lite lurig att läsa mitt i natten.Love!!!
Ha! Det allt nu för tiden! Halvblind gammal gubbe som jag är!Kan vara lite lurig att läsa mitt i natten.
Det där är toolwatch objektifierat.På väg ner till sjön
Jo den är bra den här.Det där är toolwatch objektifierat.