Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom kan faktiskt hjälpa dig så tillvida att dom kontaktar pn och stöter på. Pn lyder under PTS, jag hade kontaktar dom.Nej med Post Nord och det var en nära hjärnblödning upplevelse. Tror knappt att PST kan göra något åt saken.
Hur funkar det att det är en leftare då du brukar ha klockan på höger? Kanske du skulle har denna på vänster som vanligt folk (jag duckar för alla ruttna ägg och tomater )EZM 13
Den växer varje gång jag läser om den.
Det händer så mycket på tavlan och ändå så lättläst.
Hoppas hoppas Sinn kommer med en värdig efterträdare i höst, annars börjar nog jakten på en sådan.
Äh jag får helt enkelt stå ut med det, flytta ner klockan bakom knölen.Hur funkar det att det är en leftare då du brukar ha klockan på höger? Kanske du skulle har denna på vänster som vanligt folk (jag duckar för alla ruttna ägg och tomater )
Du har en förmåga att trigga igång mig så jag vågar bara titta med ett öga. Jo den är häftig .Äh jag får helt enkelt stå ut med det, flytta ner klockan bakom knölen.
Men visst är den läcker?
En favorit. Var sugen på den länge men valde 900 ist. Hoppas mycket på uppföljaren om det nu kommer någon dvsEZM 13
Den växer varje gång jag läser om den.
Det händer så mycket på tavlan och ändå så lättläst.
Hoppas hoppas Sinn kommer med en värdig efterträdare i höst, annars börjar nog jakten på en sådan.
Sinn EZM 13 Watch Hands-On | aBlogtoWatch
Hands-on with the Sinn EZM 13 chronograph diver watch. Simple but highly functional, this is an excellent example of the modern tool watch.www.ablogtowatch.com
Framförallt för u-båtarna gjorda i samma stålHa! Jag har aldrig tänkt på att det står seewasserbeständig på locket.
Vilken tur att den tål sjövatten
Lyllo!Anmälde mig till Sinns nyhetsbrev precis. Tänk vad många saker jag kommer få veta först i tråden nu
Typ så. Man fick iaf inte äga mer än två SinnLyllo!
Det var väl bara en/land?
Jag också för en halvtimme sen . Men jag har inte fått konfirmerings-mejlet ännu. Spamfiltret tar bort mycket bra saker OCKSÅ tyvärr.Anmälde mig till Sinns nyhetsbrev precis. Tänk vad många saker jag kommer få veta först i tråden nu
Det förklarar varför jag också kunde anmäla migTyp så. Man fick iaf inte äga mer än två Sinn
Vi två kommer vara kungar nu @vanmanvi
Det förklarar varför jag också kunde anmäla mig
Undantaget är om man har en 158.a då kan man ha hur många Sinnar som helst och ändå få nyhetsbrevetTyp så. Man fick iaf inte äga mer än två Sinn
Så bra! Stort grattis till en pärla-Tillbaka i tråden
Så bra! Stort grattis till en pärla
Vad använder du för kamera??Leker med fokuspunkt på kameran-riktigt kul.
Helt förståligt, Och gör du det så hör du av dig ;-)Den här tröttnar man inte på vad det verkar.
Sålde hela Nikonsystemet för 3-4 år sedan men saknade att kunna "leka" lite.Vad använder du för kamera??