Alltid. De är grymma härBörja i hotellbaren. Brukar vara duktiga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid. De är grymma härBörja i hotellbaren. Brukar vara duktiga!
Berättar imorgon, iaf det jag minnsBerätta, hur går det till?? Utekväll, jag har ett svagt minne.....
Helt rätt - fredagsskjortan på!-God morgon!
Kan bara hålla med tilll 100%.Någon på Sinn borde tänkt till och släppt den här refen som standardsortiment istället för som limiterad.
Med manuellt verk!Någon på Sinn borde tänkt till och släppt den här refen som standardsortiment istället för som limiterad.
Med manuellt verk!!!!!
Det där är så trevligt!Äntligen kan man äta frukost i det fria
Man kan såklart likaväl äta frukost utomhus hemma men det blir sällan av.Det där är så trevligt!
Hotellfrukost utomhus!
Man kan såklart likaväl äta frukost utomhus hemma men det blir sällan av.
Nu kanske jag upprör några men jag önskar att Sinn skulle vårda sin historia men min magkänsla är att de hellre glömmer den?
Historia är viktigt.
Släktingen eller vad jag nu ska kalla Guinand lyfter fram Helmut mer än Sinn spezialluhren gör.
Så jag håller med dig @Clark Kent
Tänk om de kunde hålla sig till flera klassiker i det ordinarie sortimentet.
Man kan såklart likaväl äta frukost utomhus hemma men det blir sällan av.
Vad glad jag blir när jag ser denna fina klocka med det lädret!Äntligen kan man äta frukost i det fria
Vill se denna på bund! För mig är bund en höst-vinter grej men snart är vi där .Lillgrisen får hänga med idag. Var close call med 356på bund.
Älskar det bandet. Är dig evigt tacksamVad glad jag blir när jag ser denna fina klocka med det lädret!
Snyggt!Kort kvällspromenad i värmen.
Bandet är grymt. Behöver skaffa fler.Snyggt!
Och säkert rätt skönt att ha flex i värmen.