• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Kan meddela att det inte är bättre när det kommer till jobb när man har ett hus från -18, som i 2018. Tredje sommaren och det tar aldrig slut med projekt. Fast å andra sidan är det ju roligt att bygga nya saker istället för att renovera och göra underhåll.
 
De senaste sidorna har inte varit bra för mig. Jag har både tak (inkl. utbyggnad), dränering, avlopp, uppvärmning, två badrum, ett kök, växthus, jordkällare, stall och en maskinhall kvar att renovera efter att ha köpt hus förra året. Om ni inte ser mig eller min Sinn här framöver så kom ihåg att det är erat eget fel!!!
Men....varför frågade du inte oss INNAN köp? Det är ju så vi brukar jobba här på Sinn tråden.
Nu slut på arbetsdagen så på med kvällsklockan.
B465421E-3DCA-4525-B36E-12AD8D9E1C80.jpeg
 
De senaste sidorna har inte varit bra för mig. Jag har både tak (inkl. utbyggnad), dränering, avlopp, uppvärmning, två badrum, ett kök, växthus, jordkällare, stall och en maskinhall kvar att renovera efter att ha köpt hus förra året. Om ni inte ser mig eller min Sinn här framöver så kom ihåg att det är erat eget fel!!!
Ähh vaf...n medellivslängden har ju ökat så du hinner nog med ska du se. Trösta dig med ett SMS lån och en ny spännande SINN som du kan visa upp här :)
 
Ähh vaf...n medellivslängden har ju ökat så du hinner nog med ska du se. Trösta dig med ett SMS lån och en ny spännande SINN som du kan visa upp här :)
De senaste sidorna har inte varit bra för mig. Jag har både tak (inkl. utbyggnad), dränering, avlopp, uppvärmning, två badrum, ett kök, växthus, jordkällare, stall och en maskinhall kvar att renovera efter att ha köpt hus förra året. Om ni inte ser mig eller min Sinn här framöver så kom ihåg att det är erat eget fel!!!


Du kommer att få en massa bra tips här!!!
Ska genast börja leta en fiiiin ny Sinn till dig!!
 
Men....varför frågade du inte oss INNAN köp? Det är ju så vi brukar jobba här på Sinn tråden.
Nu slut på arbetsdagen så på med kvällsklockan.
B465421E-3DCA-4525-B36E-12AD8D9E1C80.jpeg

Ähh vaf...n medellivslängden har ju ökat så du hinner nog med ska du se. Trösta dig med ett SMS lån och en ny spännande SINN som du kan visa upp här :)

Givetvis skulle jag ha frågat först. Förblindad av skönheten vid budgivningen antar jag ;)

Än är jag ung! Ska nog hinna få hantverkare på plats och kanske en Sinn till i sinom tid. En 656 eller U50 skulle inte göra ont :woot:

Jag får rättfärdiga mitt hussnack med en arkivbild eftersom jag är sinnlös och på utflykt!

20210108_160228.jpg
 
Givetvis skulle jag ha frågat först. Förblindad av skönheten vid budgivningen antar jag ;)

Än är jag ung! Ska nog hinna få hantverkare på plats och kanske en Sinn till i sinom tid. En 656 eller U50 skulle inte göra ont :woot:

Jag får rättfärdiga mitt hussnack med en arkivbild eftersom jag är sinnlös och på utflykt!

20210108_160228.jpg
Snygg den där!
Sålde du den och köpte ....en ny toalett?
 
@perhog blev en robot efter första sommaren för att slippa ha det hängandes över sig. Fråga inte om bilarna är tvättade och vaxade efter vintern dock :banghead:

@Dr. D tak kommer med en vinst ändå, solceller.
Nu får jag vänta med den installationen då det inte är nån idé att kasta upp dem på ett gammalt tak. Får glädja mig åt prisutvecklingen på dem medan jag prokrastinerar😂
 
Sinn räknas tydligen som ett micomärke, så har jag aldrig tänkt, är det bara typ Rolex, TAG, Omega, Tissot, Seiko mm som räknas som "riktiga" märken?? Isf är jag väldigt stolt över att ha hittat ett micromärke som passar mig perfekt! :)
 
Sinn räknas tydligen som ett micomärke, så har jag aldrig tänkt, är det bara typ Rolex, TAG, Omega, Tissot, Seiko mm som räknas som "riktiga" märken?? Isf är jag väldigt stolt över att ha hittat ett micromärke som passar mig perfekt! :)
Lite lustigt det där - tror Sinn producerar en hel del mer jmf med andra sk Micromärken.
Okej säkert mycket mindre än bjässarna..
 
Tillbaka
Topp