Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men....varför frågade du inte oss INNAN köp? Det är ju så vi brukar jobba här på Sinn tråden.De senaste sidorna har inte varit bra för mig. Jag har både tak (inkl. utbyggnad), dränering, avlopp, uppvärmning, två badrum, ett kök, växthus, jordkällare, stall och en maskinhall kvar att renovera efter att ha köpt hus förra året. Om ni inte ser mig eller min Sinn här framöver så kom ihåg att det är erat eget fel!!!
Ähh vaf...n medellivslängden har ju ökat så du hinner nog med ska du se. Trösta dig med ett SMS lån och en ny spännande SINN som du kan visa upp härDe senaste sidorna har inte varit bra för mig. Jag har både tak (inkl. utbyggnad), dränering, avlopp, uppvärmning, två badrum, ett kök, växthus, jordkällare, stall och en maskinhall kvar att renovera efter att ha köpt hus förra året. Om ni inte ser mig eller min Sinn här framöver så kom ihåg att det är erat eget fel!!!
De senaste sidorna har inte varit bra för mig. Jag har både tak (inkl. utbyggnad), dränering, avlopp, uppvärmning, två badrum, ett kök, växthus, jordkällare, stall och en maskinhall kvar att renovera efter att ha köpt hus förra året. Om ni inte ser mig eller min Sinn här framöver så kom ihåg att det är erat eget fel!!!Ähh vaf...n medellivslängden har ju ökat så du hinner nog med ska du se. Trösta dig med ett SMS lån och en ny spännande SINN som du kan visa upp här
Men....varför frågade du inte oss INNAN köp? Det är ju så vi brukar jobba här på Sinn tråden.
Nu slut på arbetsdagen så på med kvällsklockan.
Ähh vaf...n medellivslängden har ju ökat så du hinner nog med ska du se. Trösta dig med ett SMS lån och en ny spännande SINN som du kan visa upp här
Snygg den där!Givetvis skulle jag ha frågat först. Förblindad av skönheten vid budgivningen antar jag
Än är jag ung! Ska nog hinna få hantverkare på plats och kanske en Sinn till i sinom tid. En 656 eller U50 skulle inte göra ont
Jag får rättfärdiga mitt hussnack med en arkivbild eftersom jag är sinnlös och på utflykt!
Snälla kan vi inte få se ett lume shot?556 gör sig riktigt bra på sailcloth tycker jag. Perfekt material nu på sommaren också.
Jag var nog otydlig, Sinnen är kvar men ligger hemma idag. Sälja en klocka? Det var det dummaste jag har hört!Snygg den där!
Sålde du den och köpte ....en ny toalett?
Jag gör ett försök! Svårt nu när det är så ljust bara. Kan prova igen senare.Snälla kan vi inte få se ett lume shot?
Puh!Jag var nog otydlig, Sinnen är kvar men ligger hemma idag. Sälja en klocka? Det var det dummaste jag har hört!
Bra tryck ju!Jag gör ett försök! Svårt nu när det är så ljust bara. Kan prova igen senare.
Bra tryck ju!
Ingen av mina Sinn är så där starka.
Tänk om de kunde smeta på lyspasta på sekundvisaren
Gillar att klockan blir ännu mer lik ett instrument i en cockpit när det är mörkt. Lite grann som denna:
Lite sugen på att byta ut heuern och montera en såndär i flygmaskinen
Gillar att klockan blir ännu mer lik ett instrument i en cockpit när det är mörkt. Lite grann som denna:
I så fall äger du den här tråden för resten av året! Det vore ju den ultimata Sinn-flexen.Lite sugen på att byta ut heuern och montera en såndär i flygmaskinen
DS alla gånger! Riktigt mysig grå färg på den tavlan!
Vilken skulle ni välja?
3290 euro... hmmmm... måste nog byta komradion först..I så fall äger du den här tråden för resten av året! Det vore ju den ultimata Sinn-flexen.
Du kan säkert sälja Heuern3290 euro... hmmmm... måste nog byta komradion först..
Riktigt snyggt! Jag väntar på att få se 756 på smaskigt bund nu när du ändå är i gång .God morgon tråden!
Onsdagsmorgonen startar bra med lite band/länkbyte.
756 på canvas har jag aldrig provat förr, blev rätt lyckat.
Har tyvärr inget 20mm band till bundet.Riktigt snyggt! Jag väntar på att få se 756 på smaskigt bund nu när du ändå är i gång .
Vi har rätt lika klock smak...God morgon tråden!
Onsdagsmorgonen startar bra med lite band/länkbyte.
756 på canvas har jag aldrig provat förr, blev rätt lyckat.
Lite lustigt det där - tror Sinn producerar en hel del mer jmf med andra sk Micromärken.Sinn räknas tydligen som ett micomärke, så har jag aldrig tänkt, är det bara typ Rolex, TAG, Omega, Tissot, Seiko mm som räknas som "riktiga" märken?? Isf är jag väldigt stolt över att ha hittat ett micromärke som passar mig perfekt!