Beställ en 356 med akryl och kritvita index vettjaMed safirglas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beställ en 356 med akryl och kritvita index vettjaMed safirglas
Du är kung! Jag anlitar dig för beräkningsuppdrag direkt om du använder denna .Sitter här och tränar på att räkna med vridringen. När apokalypsen kommer och batterierna är slut kommer jag vara beräkningskung.
Det blir verkligen en helt annan klocka när den har röd sekundvisare!556 gör sig riktigt bra på sailcloth tycker jag. Perfekt material nu på sommaren också.
Ja, det är häftigt att en så liten detalj kan göra så stor skillnad.Det blir verkligen en helt annan klocka när den har röd sekundvisare!
Den där är grym. Vansinnigt snygg. Räkne skivan är enkel, är som en helt vanligt räknesticka fast rund.Sitter här och tränar på att räkna med vridringen. När apokalypsen kommer och batterierna är slut kommer jag vara beräkningskung.
Den där är grym. Vansinnigt snygg. Räkne skivan är enkel, är som en helt vanligt räknesticka fast rund.
Renoveringsklocka på noterar jag!Gaaaahh!
Att gå omkring i slipdamm, få färgkludd under fötterna och sova utan fönster är påfrestande. Särkilt när det är 30 grader varmt, hemmakontor..
Var är målaren??
Renoverar du igen? Har för mig att du gjorde det förra sommaren.Gaaaahh!
Att gå omkring i slipdamm, få färgkludd under fötterna och sova utan fönster är påfrestande. Särkilt när det är 30 grader varmt, hemmakontor..
Var är målaren??
Haha jo never ending story i ett hus från -23...Renoverar du igen? Har för mig att du gjorde det förra sommaren.
Vet hur det är. Murstocken i mitt hus är från mitten 1800 tal, resten från årtal fram till nuHaha jo never ending story i ett hus från -23...
Samma här. Huset är från 1913 och har helt klart sina utmaningar. Gillar att fixa och trixa lite. Särskilt när man jobbar på kontor är det kul med lite kroppsarbete.Vet hur det är. Murstocken i mitt hus är från mitten 1800 tal, resten från årtal fram till nu
Ett säkert ålderstecken är när man behöver renovera något som man mins att man med stor möda och noggrannhet renoverade för många år sedan
Å gräsmattan borde ha klippts för tre år sedan-26 här. Bara några fönster kvar, men hittar ständigt nya projekt för att slippa ta tag i dem.
Eller, kanske borde byta taket strax.
Oj just ja, panelen är rätt vissen.
Skorstenen! Den måste ju få lite nytt bruk och en kåpa...
Okej, finns lite kvar...
Byt tak är ingen kul utgift - ingen ser att du bytt om ngt år...-26 här. Bara några fönster kvar, men hittar ständigt nya projekt för att slippa ta tag i dem.
Eller, kanske borde byta taket strax.
Oj just ja, panelen är rätt vissen.
Skorstenen! Den måste ju få lite nytt bruk och en kåpa...
Okej, finns lite kvar...
fast dränera grunden är ännu mer intetsägande på den skalan....oj va kul, här gräver vi ner 150k....Byt tak är ingen kul utgift - ingen ser att du bytt om ngt år...
Syllbyte är ungefär lika roligt. Dränering och syllbyte är iallafall sådant man gör Max en gång per hus. Stämmer nog rätt bra med takbyte också misstänker jagfast dränera grunden är ännu mer intetsägande på den skalan....oj va kul, här gräver vi ner 150k....
Haha eller den fantastiska idén att isolera vinden med lösull en fuktig och varm julidag...Syllbyte är ungefär lika roligt. Dränering och syllbyte är iallafall sådant man gör Max en gång per hus. Stämmer nog rätt bra med takbyte också misstänker jag
Vi bytte avloppssystem för 200 tusen för ett par år sedan. Jippi...fast dränera grunden är ännu mer intetsägande på den skalan....oj va kul, här gräver vi ner 150k....
fast dränera grunden är ännu mer intetsägande på den skalan....oj va kul, här gräver vi ner 150k....
Syllbyte är ungefär lika roligt. Dränering och syllbyte är iallafall sådant man gör Max en gång per hus. Stämmer nog rätt bra med takbyte också misstänker jag
Haha eller den fantastiska idén att isolera vinden med lösull en fuktig och varm julidag...
Ett Hilleberg tält kanske inte har så höga underhållskostnaderVi bytte avloppssystem för 200 tusen för ett par år sedan. Jippi...
Det blir verkligen en helt annan klocka när den har röd sekundvisare!
Asch, renovering är kul! Vi har kört igenom 4 bostadsrätter och 5 hus!De senaste sidorna har inte varit bra för mig. Jag har både tak (inkl. utbyggnad), dränering, avlopp, uppvärmning, två badrum, ett kök, växthus, jordkällare, stall och en maskinhall kvar att renovera efter att ha köpt hus förra året. Om ni inte ser mig eller min Sinn här framöver så kom ihåg att det är erat eget fel!!!