Fourinhand
Basic
Jag kan bekräfta att Care of Carl i högsta grad är AD på Sinn.Antar att du menar Care of Carl? De säljer Sinn, Sjöö Sandström, Seiko mm. Kan inte se på Sinns hemsida att det finn någon annan AD än Erikson Urhandel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan bekräfta att Care of Carl i högsta grad är AD på Sinn.Antar att du menar Care of Carl? De säljer Sinn, Sjöö Sandström, Seiko mm. Kan inte se på Sinns hemsida att det finn någon annan AD än Erikson Urhandel.
Sinn räknas tydligen som ett micomärke, så har jag aldrig tänkt, är det bara typ Rolex, TAG, Omega, Tissot, Seiko mm som räknas som "riktiga" märken?? Isf är jag väldigt stolt över att ha hittat ett micromärke som passar mig perfekt!
Nja micromärke... Förstår att det inte är du som påstår det . Men intressant är hur man kvalificerar sig som micromärke?Sinn räknas tydligen som ett micomärke, så har jag aldrig tänkt, är det bara typ Rolex, TAG, Omega, Tissot, Seiko mm som räknas som "riktiga" märken?? Isf är jag väldigt stolt över att ha hittat ett micromärke som passar mig perfekt!
Se där! Om jag vore dom skulle jag definitivt kräva att bli noterade på Sinns hemsida också.Jag kan bekräfta att Care of Carl i högsta grad är AD på Sinn.
Kan det vara så att Sinn inte lägger ut 100% näthandlare?Se där! Om jag vore dom skulle jag definitivt kräva att bli noterade på Sinns hemsida också.
Jag som verkligen hatar att montera på och av länk....får nog ta det under övervägande länge!Har tyvärr inget 20mm band till bundet.
Men @Jamterik kan väl flytta över sin?
Bjussar på en OT bild på min bundklocka
Exakt, skulle nog ha skrivit att jag fick höra att jag höll mig till ett micromärke, jag har aldrig tänkt mig Sinn som ett micromärke. Inte för att jag bryr mig om så vore fallet, det gör inte att jag ändrar uppfattning alls, det är helt underbara klockor!Nja micromärke... Förstår att det inte är du som påstår det . Men intressant är hur man kvalificerar sig som micromärke?
haha det svaret var ingen högoddsareJag som verkligen hatar att montera på och av länk....får nog ta det under övervägande länge!
GoogladeLite off topic, men vad tusan betyder OBRO i en annons?? Or best recived offer?? Denna lyckas jag inte knäcka tror jag....
Mycket bra påpekande. Ska kika närmare på det.Se där! Om jag vore dom skulle jag definitivt kräva att bli noterade på Sinns hemsida också.
Hur bärs den där jämfört med vita SPB:n?Jag häller upp en kopp kaffe och går över till canvas för stärka sommarkänslan Sen laddar vi för dagens sista möte som ligger 16:00 av alla tider
Hur bärs den där jämfört med vita SPB:n?
Tack!-Det är väldigt fina mått på 104:an. Skillnaden mot SPB143 är marginell:
-Diameter:
•104: 41mm
•SPB213: 40,5mm
-Thickness:
•104: 11,5mm
•SPB213: 13,3
-Lug to lug
•107: 47mm
•SPB213: 47,6mm
Båda boetter är bra och bärs smidigt på min handled som mäter 17,5cm. Bilder:
Den(104) SER mindre ut men troligen kulören på tavlan som luras-fina båda två!-Det är väldigt fina mått på 104:an. Skillnaden mot SPB143 är marginell:
-Diameter:
•104: 41mm
•SPB213: 40,5mm
-Thickness:
•104: 11,5mm
•SPB213: 13,3
-Lug to lug
•107: 47mm
•SPB213: 47,6mm
Båda boetter är bra och bärs smidigt på min handled som mäter 17,5cm. Bilder:
Den SER mindre ut men troligen kulören på tavlan som luras-fina båda två!
Kan också vara fotovinkeln eller centreringen som bara är liiite off.Den(104) SER mindre ut men troligen kulören på tavlan som luras-fina båda två!
Den där 756:an flyger verkligen.Dubbelpostar lite.
Tror det var @Clark Kent som bjöd på tips om att fota så här - tycker det blir lyckat
La till att fota genom förstoringslampan.
Upplever inte min U1SE särskilt stor trots rätt lite handled, men det är nog rätt individuellt…En fråga till panelen:
Jag är påväg att handla U1 eller U50.
Men kan inte riktigt bestämma mig. Är U1 för stor eller om U50 kommer kännas för liten.
Jag går mest runt i en gammal Seiko 6309 eller 7548, och tycker dom känns bra instorleken. Det sägs att U1 bärs lite mindre än sina 44mm så jag lutar mot U1, håller ni med eller borde jag gå och skärpa mig?
Är Seikon 43mm?Upplever inte min U1SE särskilt stor trots rätt lite handled, men det är nog rätt individuellt…
Utan att uttrycka någon åsikt om U1 vs U50 tipsar jag om denna som jag tycker kan vara värd att överväga. Jag har själv inget att göra med annonsen eller vet något om den.En fråga till panelen:
Jag är påväg att handla U1 eller U50.
Men kan inte riktigt bestämma mig. Är U1 för stor eller om U50 kommer kännas för liten.
Jag går mest runt i en gammal Seiko 6309 eller 7548, och tycker dom känns bra instorleken. Det sägs att U1 bärs lite mindre än sina 44mm så jag lutar mot U1, håller ni med eller borde jag gå och skärpa mig?