• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Nu grillar vi!
8D5F79F0-F324-4EF2-8CC6-94C55ABD3D9F.jpeg
Tysk grill! Måste ha!
 
Nu får ni ge er.. Jag var här på tisdag kväll. Kom hem nyss efter en kortare utflykt till Gränna och ni har redan producerat 4 sidor med högkvalitativt SINN innehåll. Hur tror ni att en normalt Klock intresserad person ska kunna hålla sig uppdaterad ????

Som hastigast såg jag en notis om ny AD för SINN i Sverige men för mig finns bara @ERIKSON URHANDEL det är dom som gett SINN ett ansikte (urtavla) i Sverige. Även om jag skulle flytta till Gränna eller någon annan avlägsen ort, bli av med körkort och flygcert så skulle jag ändå anlita nyss nämnda AD även om jag blev tvungen att med hjälp av cykel och tält under flera månader för att ta mig till Sundbyberg för mina sinn inköp, enda undantaget är väll om @Olipheus bestämmer sig för att sälja sin 903.a då cyklar jag till Jönköping. :)

Önskar alla SINNister en glad och trevlig midsommar
 
Tillbaka
Topp