Ligger nu på 16 plus slagavgift
Nej. Nu på 12 800 + avgift. Utgångspriset var 16, det går att lägga mycket lägre än så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ligger nu på 16 plus slagavgift
Just det, såg fel. Bra prisNej. Nu på 12 800 + avgift. Utgångspriset var 16, det går att lägga mycket lägre än så.
Vad är avgiften på?Just det, såg fel. Bra pris
Tror den är 22,5% om jag läste rättVad är avgiften på?
Störtcool på nato!
Luftar EZM3F på barnvagnspromenad!
Skulle säga att du verkar ha det bra @Dr. DNer mot sjön!
Bra start på dagen.Skulle säga att du verkar ha det bra @Dr. D
Utan UX? Eller har du tänkt flyga dit??Ner mot sjön!
Å på länk oxå! Snyggt!Ner mot sjön!
Saab, lite ot, men vad jag tycker det är synd att det märket försvann! :-( Själv väntar jag på den perfekta sommar Alfan...Själv tar man bilen till gruvan. Sommarsaaben för flygtemat.
Men den finns väl? Inte så tillgänglig, i och för sig, men den finns i allra högsta gradSaab, lite ot, men vad jag tycker det är synd att det märket försvann! :-( Själv väntar jag på den perfekta sommar Alfan...
Själv tar man bilen till gruvan. Sommarsaaben för flygtemat.
Detta är en bil jag ”ärvde” av farsan. Går bara några hundra mil på sommaren.Saab, lite ot, men vad jag tycker det är synd att det märket försvann! :-( Själv väntar jag på den perfekta sommar Alfan...
Men den finns väl? Inte så tillgänglig, i och för sig, men den finns i allra högsta grad
OT;Detta är en bil jag ”ärvde” av farsan. Går bara några hundra mil på sommaren.
Hade dock en egen tidigare modell av9-3 för länge sedan. Vilken skitbil Kul att köra men gick sönder konstant.
Ah, 9-5 är fina bilar.OT;
Gick förbi en 9-5 imorse och mindes att jag satt otroligt bra i den.
Aldrig ägt en SAAB men var nära 2005...
Tycker fortfarande att den är snygg.
Ah, 9-5 är fina bilar.
Synd att SAAB gick under. Hade varit kul att se var de hade varit idag.
Haha det hade varit något! Ska själv köpa bil snart och kollar på V70 P2 eller Saab 9-5 Kombi.
Hehe - jag kanske skulle kolla om han kan tänka sig några klockor i inbyte
Finns ju en härlig historia kring märket.Tänk att människor som gillar teknisk höjd, skönhet och robusthet hos sina klockor samtidigt kan uppskatta det där. Jag är förstummad
OT, men även jag hade en Saab 9-5 för dryga 10 år sedan, klart den bästa bil jag haft, skönaste sätena som dessutom var ventilerade med fläkt… teknisk storhet!
Visst är den bra, kör den bara på Nato förutom vid tidpunkter som kräver lite mer formalitet, då åker länken på! Typ alla andra band sålde jag avStörtcool på nato!
Den där är väldigt fin.Ner mot sjön!
Väl i sjön så klarar den 200 meter så hade 199,7 meter som säkerhet.Utan UX? Eller har du tänkt flyga dit??
Nja inte så långt off-topic tycker jagDet har jag i min Lexus också, men den har gått över 30 000 mil utan att gå sönder eller brinna upp
Meeeen, nu är vi lååångt off-topic
Tesla och andra elbilar är som quartzklockornaNja inte så långt off-topic tycker jag
Vi pratat om känslan av bilar och varumärken. Inte långt från klockvärlden egentligen.
Varför köpa mekaniska ur när det finns kvarts och smartklockor. Varför ha hesalitglas när det finns safir osv.