• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Haha det hade varit något! Ska själv köpa bil snart och kollar på V70 P2 eller Saab 9-5 Kombi.
Volvon är helt klart mer tillförlitlig men SAAB:en hade fan varit kul att äga.
För att elda på i detta "off topic-träsk" så körde jag och krockade samma dag som jag körde upp. Medans den krockade Ford Fiestan var på verkstad fick jag låna en SAAB 900 Turbo anno sent -80tal något. Heeeelt underbar bil och sen dess klappar mitt hjärta extra varmt för SAAB.
 
För att elda på i detta "off topic-träsk" så körde jag och krockade samma dag som jag körde upp. Medans den krockade Ford Fiestan var på verkstad fick jag låna en SAAB 900 Turbo anno sent -80tal något. Heeeelt underbar bil och sen dess klappar mitt hjärta extra varmt för SAAB.
900 Turbo är en jävligt cool bil! Hade varit något!
4d3abcf7-f44f-43cf-ba63-a587e800302a
 
fick svar idag!

på en 856 utc så kostar det nu 120 euro att få den som destro
skulle ta mellan 6-8 veckor som max sa dom fast det kan man nog inte lita på fullt ut
Fortfarande helt ok pris för att plocka ur den ur ordinarie produktion. Kör i vind, blir en fin höstklocka om inte annat.
 
fick mail än en gång idag ifrån en trevlig herre vid namn pascal

relativt snabba på att svara dessutom!

blir nog en 856utc men är samtidigt sugen på en u50 med...

han sa att dom ej lär ha en u50 föräns typ i början av oktober vilket suger fett
Klart du ska beställa en 856utc! Klart mycket ballare än en u50! :cool:
 
Tillbaka
Topp