alltid gillat den modellen!Klart du ska beställa en 856utc! Klart mycket ballare än en u50!
varit inne på en iwc pilot men dom är så långa lug-lug och dessa med sina 47-48 känns rätt nice
sen har jag aldrig haft en klocka med gmt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
alltid gillat den modellen!Klart du ska beställa en 856utc! Klart mycket ballare än en u50!
Har också nischat in på den som GMT, hade hoppet uppe när 105:an kom, men kommer inte överens med den svarta vridringen, hade velat ha den i ”stål” bara… ska nog maila Sinn och frågaalltid gillat den modellen!
varit inne på en iwc pilot men dom är så långa lug-lug och dessa med sina 47-48 känns rätt nice
sen har jag aldrig haft en klocka med gmt
Imponerande av ETA att spöa Yema igår.Nu är det cwc mot Sinn på tv....
Båda hade svårt att hålla tiden.Imponerande av ETA att spöa Yema igår.
Nu är det cwc mot Sinn på tv....
Imponerande av ETA att spöa Yema igår.
Båda hade svårt att hålla tiden.
Finns det gummibund?@R.Capac är en gummikille så det stämmer.
AKA Mr. Rubberband
ojoj - nu kommer tråden fylllas av bilder....Finns det gummibund?
Imponerande av ETA att spöa Yema igår.
Och vi är rubbade.Finns det gummibund?
Jag är en strapgubbe
Egen matchtidtagning med EZM13?Matchband och det närmaste jag har en gul matchtröja på detta oerhört suddiga klockfoto. Sorry!
Exakt. Ingen vill väl vara utlämnad till mugglarna på TV4Egen matchtidtagning med EZM13?
Såååå segt med all reklam......Exakt. Ingen vill väl vara utlämnad till mugglarna på TV4
Problemet är antagligen att det är mycket svårt att validera äktheten utan någon form av proveniens eller annan dokumentation. Sedan tycker jag priset framstår som orimligt lågt för en äkta Sinn från 60 taletNågon som börjar se dåligt?
Ett blindur från 1960- Sinn(stämmer detta?)
Sinn Blindenuhr 1960 Rarität
Geehrte Uhrenliebhaber und Uhrenliebhaberinnen Teure Sammler Werte Uhren - Gourmets Ich präsentiere Ihnen eine wertvolle und wunderbar erhaltene und rare faszinierende Armbanduhr aus dem Hause Sinn (Spezialuhren Frankfurt am Main). Die Uhr ist ein Gedicht unter den besonderen Uhren und sehr...www.anibis.ch
Blind säljare?Problemet är antagligen att det är mycket svårt att validera äktheten utan någon form av proveniens eller annan dokumentation. Sedan tycker jag priset framstår som orimligt lågt för en äkta Sinn från 60 talet
Eller blind köpareBlind säljare?
Då är den säkert äktaHan är rätt övertygande-skriver även ut sitt namn.
Fast orkar man blåsa någon för typ 3500:-?Då är den säkert äkta
Säljer du den kommer du ångra dig.Saknar den, bör vara klar nästa vecka
Men redan börjat tvivla och titta på annat istället, vad är det för fel. Visst fan borde jag behålla denna, nyservad och allt?
Jag tror också jag skulle ångra mig, precis som du säger. Ska hålla hårt i den och tänka igenom det jäkligt noga om det skulle bli aktuellt med försäljningSäljer du den kommer du ångra dig.
Den där patinan går inte av för hackor!
Utan koppling just till det här objektet men det är det där som är grejen. Folk är benägna att ta risk på mindre belopp men lurar man bara tillräckligt många blir det mycket pengar. Man ”säljer” då samma vara/tjänst massa ggrFast orkar man blåsa någon för typ 3500:-?