Du har ju blivit helt gaaalen. Bandbyte hit och bandbyte dit. Passade dock bra med ruff hulliganlook på bandet till tysk stenhårding.Ut och gräva i trädgården...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har ju blivit helt gaaalen. Bandbyte hit och bandbyte dit. Passade dock bra med ruff hulliganlook på bandet till tysk stenhårding.Ut och gräva i trädgården...
Min hyllning till matchen igårDu har ju blivit helt gaaalen. Bandbyte hit och bandbyte dit. Passade dock bra med ruff hulliganlook på bandet till tysk stenhårding.
Snyggt. Jag tycker Hadley Roma har prisvärda canvas. Nivån högre i paritet med priset är Rios1931.En RS med glatt och somrigt corduraband från Hadley Roma. I december kommer jag säkert ta en ny bild och istället hävda att det är ett glatt och juligt band.
Ja, det är helt okej sett till priset, jag är nöjd och kommer slänga på det emellanåt. Zuludiver håller ett par snäpp högre kvalitet generellt upplever jag, speciellt deras spännen. Men den här glada färgen kunde jag inte motstå!Snyggt. Jag tycker Hadley Roma har prisvärda canvas. Nivån högre i paritet med priset är Rios1931.
Kollade på annonsen igen. Bilderna på urtavlan är så jäkla dåliga så det går knappt urskilja något alls. Orimligt dåliga till och med, nästan som det är fotat genom smörgåspapper. Urverket syns bättre av ngn konstig anledning.Någon som börjar se dåligt?
Ett blindur från 1960- Sinn(stämmer detta?)
Sinn Blindenuhr 1960 Rarität
Geehrte Uhrenliebhaber und Uhrenliebhaberinnen Teure Sammler Werte Uhren - Gourmets Ich präsentiere Ihnen eine wertvolle und wunderbar erhaltene und rare faszinierende Armbanduhr aus dem Hause Sinn (Spezialuhren Frankfurt am Main). Die Uhr ist ein Gedicht unter den besonderen Uhren und sehr...www.anibis.ch
Hojta om du låter den gå, är sugenSaknar den, bör vara klar nästa vecka
Men redan börjat tvivla och titta på annat istället, vad är det för fel. Visst fan borde jag behålla denna, nyservad och allt?
Jag är imponerad över att det säljs och köps hejvilt! Själv är jag kass på att sälja! Jag har ju köpt för att jag vid något tillfälle ville ha den.... Får ångest så fort jag funderar på att sälja, men jag borde nog.....Den är så bra, men jag funderar på att låta den vandra vidare …
Kan bara hålla med! Jag har i alla fall tagit steget från att köpa över disk till att våga handla beg. Men att sälja? Näää, då får man ju betala en gång till nästa gång man vill använda samma klocka/pryl igenJag är imponerad över att det säljs och köps hejvilt! Själv är jag kass på att sälja! Jag har ju köpt för att jag vid något tillfälle ville ha den.... Får ångest så fort jag funderar på att sälja, men jag borde nog.....
För mig är klockor lite som bilar. Jag blir rastlös efter ett tag och vill testa nåt annat …typ.Jag är imponerad över att det säljs och köps hejvilt! Själv är jag kass på att sälja! Jag har ju köpt för att jag vid något tillfälle ville ha den.... Får ångest så fort jag funderar på att sälja, men jag borde nog.....
Håller du telefonen i munnen?
Slangen hölls av medarbetareHåller du telefonen i munnen?
Huvet på spiken för mig, bilar ska roteras, klockor, nja....För mig är klockor lite som bilar. Jag blir rastlös efter ett tag och vill testa nåt annat …typ.
Hurra!
Äntligen ett färskt nyhetsbrev från Sinn.
Spännande
Snyggt när det lirar så bra mot boetten!Hade missat att det lilla låset är annorlunda på nya 144. Tidigare har det varit en 50/50-uppdelning på de olika sidorna av låset. Klar förbättring. Ser fram emot att lås och bandinfästning kommer till fler modeller.
Sinn Uhren: 144 Silicone strap Video
www.sinn.de
Snyggt när det lirar så bra mot boetten!
Är dettvåhål på alla 144.or? EDIT ; Fyra!
-
Fint armband! Är det OEM eller tredjepart? Har inget gummiband själv, så jag är dålig på att avgöra.Den är så bra, men jag funderar på att låta den vandra vidare …
Det är ett ”Gummi Curved” från https://watchwear.se/Fint armband! Är det OEM eller tredjepart? Har inget gummiband själv, så jag är dålig på att avgöra.
Wow! Tack för länken. Ser riktigt bra ut.Det är ett ”Gummi Curved” från https://watchwear.se/
Sitter som en smäck på 556:an.
Här är samma gummi men på 856B. Förvånansvärt prisvärt.Fint armband! Är det OEM eller tredjepart? Har inget gummiband själv, så jag är dålig på att avgöra.