• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

16252359142898062326244143517900.jpg

Sommar igen! Läder bort, länk på !

Litet lustigt, men jag gör tvärtom. Skönt att lätt kunna tvätta sommarens Nato i maskin. Och rätt läckert att känna den initiala vinterkylan från länken 👌🏼

För övrigt, hur fan ska man med en gammal mans ögon kunna se mörkröda datum???

Det är inte meningen. Datum bara stör. It’s not a bug, it’s a feature 😉
 
Litet lustigt, men jag gör tvärtom. Skönt att lätt kunna tvätta sommarens Nato i maskin. Och rätt läckert att känna den initiala vinterkylan från länken 👌🏼



Det är inte meningen. Datum bara stör. It’s not a bug, it’s a feature 😉
Samma här! Ingen länk på sommaren, förutom med vid högtidliga sammanhang :)
 
Har en sinn 556rs som har en gångavvikelse på +20sek/dygn vid användning. Klockan var ny i oktober och köpt av mig för ett par månader sedan hör av medlem.
Vet inte vad det är för grade på verket eller vad som är inom sinns acceptabla gräns?
 
Har en sinn 556rs som har en gångavvikelse på +20sek/dygn vid användning. Klockan var ny i oktober och köpt av mig för ett par månader sedan hör av medlem.
Vet inte vad det är för grade på verket eller vad som är inom sinns acceptabla gräns?
Det var du som köpte min va?
Var gångavvikelsen så hög när jag sålde klockan eller när uppstod detta? Tyckte inte jag märkte några problem när jag hade den…
 
Har en sinn 556rs som har en gångavvikelse på +20sek/dygn vid användning. Klockan var ny i oktober och köpt av mig för ett par månader sedan hör av medlem.
Vet inte vad det är för grade på verket eller vad som är inom sinns acceptabla gräns?
Jag köpte en ny 556I som också gick +20spd efter några månader. Efter en liten resa till Tyskland för klockan så gick den betydligt mycket bättre. Min gick på garantin och tog ungefär två månader att få tillbaka (var när Corona precis slog till i Europa).
 
@Björklund det stämmer. När jag fick den av dig så gick den betydligt bättre, ca +5-8/dygn så det var inga problem!
Vet inte om det är värt att kolla ruckningen på klockan eller om jag bör kontakta sinn direkt?
 
Tillbaka
Topp