• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

@Björklund i övrigt är jag extremt nöjd med klockan! 😄

BBFC8477-1980-4D41-9B06-E0463B9EDCEB.jpeg
 
Lång frånvaro igen. Äntligen har första skörden med honung bärgats. Lite klocksugen. På jakt efter något ett snäpp upp.
Någon som har åsikter om 910 SRS med cognac färgat alligator läder? Rätt "tunn" för att vara med valjoux verk, är lite insnöad på columnweel. Tycker den verkar vara som en 103.a på steroider. Eller ska man välja något annat tex en aquaterra GMT med den läckra jordgloben (vet att jag provocerar). Någon gangster klocka blir det inte i alla fall.

EDIT.. En tumme upp och en massa glada gubbar för alla fina bilder jag inte reagerat på.

1625338265654.png
 
Senast ändrad:
Lång frånvaro igen. Äntligen har första skörden med honung bärgats. Lite klocksugen. På jakt efter något ett snäpp upp.
Någon som har åsikter om 910 SRS med cognac färgat alligator läder? Rätt "tunn" för att vara med valjoux verk, är lite insnöad på columnweel. Tycker den verkar vara som en 103.a på steroider. Eller ska man välja något annat tex en aquaterra GMT med den läckra jordgloben (vet att jag provocerar). Någon gangster klocka blir det inte i alla fall.

EDIT.. En tumme upp och en massa glada gubbar för alla fina bilder jag inte reagerat på.

1625338265654.png
Den är väldigt fin. Lite ovanlig dessutom. Tänk bara på att den saknar lume om det är viktigt för dig.
Även 910 jubileum är snygg.
Köp säger jag!
Aquaterra är mainstream 😘
 
Lång frånvaro igen. Äntligen har första skörden med honung bärgats. Lite klocksugen. På jakt efter något ett snäpp upp.
Någon som har åsikter om 910 SRS med cognac färgat alligator läder? Rätt "tunn" för att vara med valjoux verk, är lite insnöad på columnweel. Tycker den verkar vara som en 103.a på steroider. Eller ska man välja något annat tex en aquaterra GMT med den läckra jordgloben (vet att jag provocerar). Någon gangster klocka blir det inte i alla fall.

EDIT.. En tumme upp och en massa glada gubbar för alla fina bilder jag inte reagerat på.

1625338265654.png
Helt OT, hur har det gått med honungen hos dig?? Här är det tydligen ett vansinnigt bra år.
 
Den är väldigt fin. Lite ovanlig dessutom. Tänk bara på att den saknar lume om det är viktigt för dig.
Även 910 jubileum är snygg.
Köp säger jag!
Aquaterra är mainstream 😘
Finns dom som verkligen rekommenderar aquaterran, tex en av medarbetarna på @ERIKSON URHANDEL vilken dom även har att visa upp. Skulle gärna klämma på en 910 SRS eller jubileumsmodellen, båda tror jag blir vansinnigt snygga på alliatorband. Vem bryr sig om lume? när det är mörkt sover jag (dessutom har jag 8 väckarklockor med lume till gummans stora förtret)
Svårt fall det här. Hoppas vår enda riktiga AD fixar ett SINN gtg under året och bjuder upp SINN så vi kan få se och klämma på alla modeller.. Tror föresten jag föredrar SRS framför jubileumsmodellen.. eller kanske aqua..... hmmmmm :rolleyes:
 
Helt OT, hur har det gått med honungen hos dig?? Här är det tydligen ett vansinnigt bra år.
Mera OT... Du har inte vägarna förbi Gränna under sommaren eller någon annan stans i dom krokarna +- 10-20 mil ? tänker på vårt tidigare prat om en viss klocka :)
EDIT. jag är numer fullvaxinerad och så gott som ofarlig
 
Det är så jäkla bra.
Något gammalt militärmaterial som har en känsla gammal luftmadrass (jaja ni som är över 50 vet jag tänker på).
Liiite flex och väldigt följsamt.
Rekommenderas!
Vem kommer inte ihåg dom gamla hederliga luftmadrasserna. För hårt pumpad omöjlig att sova på, för löst pumpad omöjlig att sova på. I basäng eller i vilket vatten som helst omöjlig att ta sig upp på oavsett graden av pumpning :p
 
Tillbaka
Topp