Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns ju skumt, dom är ju fortfarande inte med i listan av AD:s på Sinns hemsida…Låter konstigt. Men antagligen har då CoC inte koll på vikten av ifyllt cert. Jag hade definitivt begärt att de fixar det i efterhand
Det där Steveo-bandet får veta att det sitter på en Sinn.Moln så lika bra att fortsätta med stengången - bra hjälp av dottern
Det är så jäkla bra.Det där Steveo-bandet får veta att det sitter på en Sinn.
En sån där luftmadrass som är (var ) röd på ena sidan och blå på andra? I så fall vet jag.Det är så jäkla bra.
Något gammalt militärmaterial som har en känsla gammal luftmadrass (jaja ni som är över 50 vet jag tänker på).
Liiite flex och väldigt följsamt.
Rekommenderas!
Den är ju riktigt bra! Saknar den ibland men den fick gå när jag bestämde mig för att bli med Sub. Subben har dödat mitt klockintresse lite men just Sinn har jag fortfarande lite sug efter.
Gammal bild men man kan ha fleraDen är ju riktigt bra! Saknar den ibland men den fick gå när jag bestämde mig för att bli med Sub. Subben har dödat mitt klockintresse lite men just Sinn har jag fortfarande lite sug efter.
Haha snyggt!Gammal bild men man kan ha flera
Den är väldigt fin. Lite ovanlig dessutom. Tänk bara på att den saknar lume om det är viktigt för dig.Lång frånvaro igen. Äntligen har första skörden med honung bärgats. Lite klocksugen. På jakt efter något ett snäpp upp.
Någon som har åsikter om 910 SRS med cognac färgat alligator läder? Rätt "tunn" för att vara med valjoux verk, är lite insnöad på columnweel. Tycker den verkar vara som en 103.a på steroider. Eller ska man välja något annat tex en aquaterra GMT med den läckra jordgloben (vet att jag provocerar). Någon gangster klocka blir det inte i alla fall.
EDIT.. En tumme upp och en massa glada gubbar för alla fina bilder jag inte reagerat på.
Helt OT, hur har det gått med honungen hos dig?? Här är det tydligen ett vansinnigt bra år.Lång frånvaro igen. Äntligen har första skörden med honung bärgats. Lite klocksugen. På jakt efter något ett snäpp upp.
Någon som har åsikter om 910 SRS med cognac färgat alligator läder? Rätt "tunn" för att vara med valjoux verk, är lite insnöad på columnweel. Tycker den verkar vara som en 103.a på steroider. Eller ska man välja något annat tex en aquaterra GMT med den läckra jordgloben (vet att jag provocerar). Någon gangster klocka blir det inte i alla fall.
EDIT.. En tumme upp och en massa glada gubbar för alla fina bilder jag inte reagerat på.
Finns dom som verkligen rekommenderar aquaterran, tex en av medarbetarna på @ERIKSON URHANDEL vilken dom även har att visa upp. Skulle gärna klämma på en 910 SRS eller jubileumsmodellen, båda tror jag blir vansinnigt snygga på alliatorband. Vem bryr sig om lume? när det är mörkt sover jag (dessutom har jag 8 väckarklockor med lume till gummans stora förtret)Den är väldigt fin. Lite ovanlig dessutom. Tänk bara på att den saknar lume om det är viktigt för dig.
Även 910 jubileum är snygg.
Köp säger jag!
Aquaterra är mainstream
Jo tack är betydligt mer slut i kroppen i år jämfört med förra året, funderar nästan på att ta en Alvedon. Bidräkten är numera honungs marinerad. Helt okej år trots att jag halverat antal samhällen.Helt OT, hur har det gått med honungen hos dig?? Här är det tydligen ett vansinnigt bra år.
Mera OT... Du har inte vägarna förbi Gränna under sommaren eller någon annan stans i dom krokarna +- 10-20 mil ? tänker på vårt tidigare prat om en viss klockaHelt OT, hur har det gått med honungen hos dig?? Här är det tydligen ett vansinnigt bra år.
Vem kommer inte ihåg dom gamla hederliga luftmadrasserna. För hårt pumpad omöjlig att sova på, för löst pumpad omöjlig att sova på. I basäng eller i vilket vatten som helst omöjlig att ta sig upp på oavsett graden av pumpningDet är så jäkla bra.
Något gammalt militärmaterial som har en känsla gammal luftmadrass (jaja ni som är över 50 vet jag tänker på).
Liiite flex och väldigt följsamt.
Rekommenderas!
Är det ogräset på tallriken ?Lunch under samma träd
Snart dags för ogräsrensning mellan stenarna i drinkhörnan...
Nope!Är det ogräset på tallriken ?
WOW.. du är nästan värre än min gumma, hon har ogräs mani. Förra året när vi besökte Alvastra kloster ruiner började hon spontanrycka ogräs där munkarna för 1000 år sedan haft sin ört trädgård. Tror du man skämdes?Blev bra till slut
Pröjsa din lokala uris en femhunka för ruckning och trycktest, eller ge den till Sinn ett par månader (direkt eller via Erikson) för ruckning på garantin.@Björklund det stämmer. När jag fick den av dig så gick den betydligt bättre, ca +5-8/dygn så det var inga problem!
Vet inte om det är värt att kolla ruckningen på klockan eller om jag bör kontakta sinn direkt?
Hon är en keeper i min bok!WOW.. du är nästan värre än min gumma, hon har ogräs mani. Förra året när vi besökte Alvastra kloster ruiner började hon spontanrycka ogräs där munkarna för 1000 år sedan haft sin ört trädgård. Tror du man skämdes?
Definitivt en keeper. Ogräsets fiende nummer ett dessutom har hon har noll koll på mina klockor, märker knappt att en ny klocka har inhandlats (skyller oftast på band byte)Hon är en keeper i min bok!
Har hon någon snygg, trevlig, ogift syster?Definitivt en keeper. Ogräsets fiende nummer ett dessutom har hon har noll koll på mina klockor, märker knappt att en ny klocka har inhandlats (skyller oftast på band byte)
jo ogift men fallerar grovt på restenHar hon någon snygg, trevlig, ogift syster?
Tack!jo ogift men fallerar grovt på resten