• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Idag får mina Sinn en vilodag.
D386492F-F07B-404C-B6AB-1D7372F5265B.jpeg
Det är inte så att du Cer Wad Com kan vara ett alternativ till Sinn just idag?? :cool:
 
Just tryckt på köpknappen hos Erikas.
Måste ju testa ett ngn gång.
Hoppas och tror den här kombon kommer fungera rejält bra.
MN är ju otroligt skönt att ha när det är varmt.
D0D44795-4C9D-471F-A763-EF46DE14C7F9.jpeg
D400C8A5-8477-46AC-AA24-674A9D3581E9.jpeg
Det blir nog riktigt bra, du får recensera skillnaden, har ju prova lite billigare, men kommer inte överens med MN-spännet, tycker det skär i handen 😬 Elastisk Nato hade varit perfekt, men har inte kommit till skott att beställa!
 
Det blir nog riktigt bra, du får recensera skillnaden, har ju prova lite billigare, men kommer inte överens med MN-spännet, tycker det skär i handen 😬 Elastisk Nato hade varit perfekt, men har inte kommit till skott att beställa!
Kan garantera att ni kommer tröttna på bilder ;)
Har ju köpt en del billigare på cheapest nato strap, det som sitter på Tudorn längre upp.
Stör mig inte alls på spännet, gör du @Laddsladd ?

Så ska bli kul och se om Erikas är typ 10 gånger bättre eller hållbarare än de.
Viss skillnad på 75+5€ eller 9,95€.

E93A38D2-B526-4386-B158-ADB06FACCDF2.jpeg
C5D0E034-285A-40E8-82D0-72110A45BDA8.jpeg
 
Just tryckt på köpknappen hos Erikas.
Måste ju testa ett ngn gång.
Hoppas och tror den här kombon kommer fungera rejält bra.
MN är ju otroligt skönt att ha när det är varmt.
D0D44795-4C9D-471F-A763-EF46DE14C7F9.jpeg
Fan vet hur ja gksa
D400C8A5-8477-46AC-AA24-674A9D3581E9.jpeg
Vet inte hur jag ska förklara detta, men klockan på skinnet fick mig att få rysningar, Burt Reynolds på en isbjörnsfäll med Ciggar och konjak... minns ni det glada 80talet....huvva! :)

Edit, ja jag är lite skadad....
 
Vet inte hur jag ska förklara detta, men klockan på skinnet fick mig att få rysningar, Burt Reynolds på en isbjörnsfäll med Ciggar och konjak... minns ni det glada 80talet....huvva! :)

Edit, ja jag är lite skadad....
Elastiska MN är inget för mig heller även om de är snygga. Övrigt du nämnde....... 🤣.
 
Jag har en Rolex Submariner och en seiko skx 007. Nu har jag beslutat att sälja min speedmaster för att finansiera ett köp av en Sinn UX.. Är jag dum i huvudet som bara vill ha tåliga dykare? Och kommer jag ångra köpet av UX när jag redan har en sub? 🤥
 
Jag har en Rolex Submariner och en seiko skx 007. Nu har jag beslutat att sälja min speedmaster för att finansiera ett köp av en Sinn UX.. Är jag dum i huvudet som bara vill ha tåliga dykare? Och kommer jag ångra köpet av UX när jag redan har en sub? 🤥

Om du bara vill ha tåliga dykare så borde en UX vara självskriven.

 
Jag har en Rolex Submariner och en seiko skx 007. Nu har jag beslutat att sälja min speedmaster för att finansiera ett köp av en Sinn UX.. Är jag dum i huvudet som bara vill ha tåliga dykare? Och kommer jag ångra köpet av UX när jag redan har en sub? 🤥
UX är en klocka som om du mot förmodan får en ding på så kallas det patina. Inte lika kul på subben. De fyller nog lite olika funktioner där. Rekommenderas.
20201008_152039.jpg
 
Kan garantera att ni kommer tröttna på bilder ;)
Har ju köpt en del billigare på cheapest nato strap, det som sitter på Tudorn längre upp.
Stör mig inte alls på spännet, gör du @Laddsladd ?

Så ska bli kul och se om Erikas är typ 10 gånger bättre eller hållbarare än de.
Viss skillnad på 75+5€ eller 9,95€.

E93A38D2-B526-4386-B158-ADB06FACCDF2.jpeg
C5D0E034-285A-40E8-82D0-72110A45BDA8.jpeg
Stör mig inte alls. Älskar straps på sommaren och köpt en hel hög från CNS. De kostar ju nästan ingenting.
Dagens:
A4C4CC40-8D58-4741-9E24-A97BEB3AD063.jpeg
 
UX är en klocka som om du mot förmodan får en ding på så kallas det patina. Inte lika kul på subben. De fyller nog lite olika funktioner där. Rekommenderas.
20201008_152039.jpg
Håller med till 100%.
Värdet på en sub nuförtiden skulle iallafall avskräcka mig att ta med den ut på äventyr.
Med UX på armen är det nästan så jag vill gå en ding på den 😁
 
Haha grym video! 😂 kan även lägga till att det är exakt en sån helsvart gsg9 jag är ute efter.
Tror jag och @R.Capac mfl fyllt tråden med bilder på just tavlan - så bara att söka på UX.
Oljefyllningen gör att ibland ser tavlan printad ut eller digital.
Quartz då kanske du tänker?
-ja och vilket verk.
Min drar sig kanske 1 sekund på ett halvår.
Samma som sitter i Breitling och de kallar det för superquartz om jag inte minns fel.
En helsvart GSG9 kommer du bli hårdast på tråden- kööööp.
 
Senast ändrad:
Tror jag och @R.Capac mfl fyllt tråden med bilder på just tavlan - så bara att söka på UX.
Oljefyllningen gör att ibland ser tavlan printad ut eller digital.
Quartz då kanske du tänker?
-ja och vilket verk.
Min drar sig kanske 1 sekund på ett halvår.
Samma som sitter i Breitling och de kallar det för superquartz om jag inte minns fel.
En helsvart GSG9 kommer du bli hårdast på tråden- kööööp.
@Fliegerchronograph🚁 har väl en GSG9 om jag inte missminner mig, han skrev ju värsta recensionen :)
 
Tillbaka
Topp