Grillpizzafredag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så snyggSuperbra! Jag hade exakt samma tanke när jag skulle köpa EZM3 - kollade med Erikson Ur som i sin tur kollade med Sinn (april i år). Jag fick dessvärre beskedet fr Sinn att det inte gick att sätta på en bezel från EZM3f på en EZM3. Det hela slutade med att det blev en vanlig EZM3 då jag ville ha siffror på tavlan o WR på 500 m. Är dock galet nöjd med klockan ändå! Du får gärna posta en uppdatering om hur det går…
Edit: bild på min EZM3
Uppenbarligen - den försvann fort!Nice price
Avslutad - Sinn 556 7990:-
Fullset. Uttagen Juli -19. Gott bruksskick enligt bilder. Inga dings. Pris: 7990:- Frakt: ink rek F2F: Norra Bohuslän Betalning: Swish Mina referenser: https://klocksnack.se/threads/golle_std.115736/page-3klocksnack.se
H*lvete att man missa den, vart sugen på att testa en sån länge nu!Nice price
Avslutad - Sinn 556 7990:-
Fullset. Uttagen Juli -19. Gott bruksskick enligt bilder. Inga dings. Pris: 7990:- Frakt: ink rek F2F: Norra Bohuslän Betalning: Swish Mina referenser: https://klocksnack.se/threads/golle_std.115736/page-3klocksnack.se
H*lvete att man missa den, vart sugen på att testa en sån länge nu!
Jaja det kommer väl fler
Med denna får du monterade index och slipper datum.Avslutad - Sinn 556IM *sista PB samt bonusband *
Kör en sista prisbump och slänger med ett brunt Hirsch med Sinn viklås. Okej har slutligen bestämt mig för att lägga ut denna pjäs eftersom den har spenderat merparten av sin tid hos mig i klocklådan. up for grabs är alltså den relativt ovanliga Sinn 556IM fullset med moccabrun sunburst tavla...klocksnack.se
Typ.....
Snygg tavla!Med denna får du monterade index och slipper datum.
Och fin-länk som jag skulle vilja ha till passande klocka. Inte till 856B tyvärr då tror jag på h-länk.Snygg tavla!
De borde ha de där indexen på den svarta också.Med denna får du monterade index och slipper datum.
Jag tycker att den är underbar!Och fin-länk som jag skulle vilja ha till passande klocka. Inte till 856B tyvärr då tror jag på h-länk.
Jag vill haaaaJag tycker att den är underbar!
1. Jag förstår inte varför man ska ha den på högern.@ dr.D, jag kan förstå varför du har uret på högern!
Din är iaf snyggare!!1. Jag förstår inte varför man ska ha den på högern.
2. Är din 103a större än min
Alla 103.or är snygga men dom har lite olika utstrålningDin är iaf snyggare!!
Vänsterhänt så historiskt sett så har det känts "konstigt" att ha klockan på skrivararmen. Numera händer det väldigt sällan att jag skriver något med penna så egentligen borde jag ha den på vänstern för att slippa få repor och musarm.1. Jag förstår inte varför man ska ha den på högern.
2. Är din 103a större än min
Hehe, är (också) i Vimmerby. Dock bara för en fika innan vidarefärd mot Västervik
Ni har det bra ni!Hehe, är (också) i Vimmerby. Dock bara för en fika innan vidarefärd mot Västervik
Fasen vad du ligger i! Är det du som är Ernst?Ni har det bra ni!
Själv så skrapar jag staket under en lindhäck från -23...och det är grymt varmt.
Snart dags för bad.
Hans bror-Burt!Fasen vad du ligger i! Är det du som är Ernst?