• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Grillpizzafredag! 🥳🥳🥳
IMG_20210709_181533.jpg
 
Superbra! Jag hade exakt samma tanke när jag skulle köpa EZM3 - kollade med Erikson Ur som i sin tur kollade med Sinn (april i år). Jag fick dessvärre beskedet fr Sinn att det inte gick att sätta på en bezel från EZM3f på en EZM3. Det hela slutade med att det blev en vanlig EZM3 då jag ville ha siffror på tavlan o WR på 500 m. Är dock galet nöjd med klockan ändå! Du får gärna posta en uppdatering om hur det går…
Edit: bild på min EZM3
Så snygg 🤩
 
H*lvete att man missa den😳, vart sugen på att testa en sån länge nu!
Jaja det kommer väl fler 😊


Typ.....
 

Kanske lite OT, men tänker att det ändå är kul iom att Sinn också kör med oljefyllning på en del modeller.

Kul också att min treåring här hemma pratar bättre engelska än gentlemannen i klippet 😅
 
1. Jag förstår inte varför man ska ha den på högern.
2. Är din 103a större än min :)
Vänsterhänt så historiskt sett så har det känts "konstigt" att ha klockan på skrivararmen. Numera händer det väldigt sällan att jag skriver något med penna så egentligen borde jag ha den på vänstern för att slippa få repor och musarm.
Men att få in kronan i handen vid kraftig vinkling av handleden undviks ju om du bär den som jag 👉🏻
 
Tillbaka
Topp