Men åh, du skulle sagt till så kunde vi samfraktat!Väldigt förtjust i Steveo's.
Beställt ett till med en flagga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men åh, du skulle sagt till så kunde vi samfraktat!Väldigt förtjust i Steveo's.
Beställt ett till med en flagga
Steveo skickar det med Post Mords engelska kusin Royal Whait...Men åh, du skulle sagt till så kunde vi samfraktat!
Tänkte mest på den berömda tullklareringen på 75kr…Steveo skickar det med Post Mords engelska kusin Royal Whait...
Oavsett så set jag fram enmot att se den tyska flaggan, har själv gått i samma tankar sedan jag såg ditt band!Steveo skickar det med Post Mords engelska kusin Royal Whait...
Det är väl denna som varit på blocket till och från senaste året?En 856 UTC på blocket nu! https://www.blocket.se/annons/trelleborg/Sinn_856_UTC/96456231
Tycker mig också känna igen den.Det är väl denna som varit på blocket till och från senaste året?
Den där har varit ute i över ett år, jag var och nosade på den men backade.En 856 UTC på blocket nu! https://www.blocket.se/annons/trelleborg/Sinn_856_UTC/96456231
Frågan man ställer sig då är om många köpt den under denna tid, men aldrig fått nån klocka.Den där har varit ute i över ett år, jag var och nosade på den men backade.
Att hon bokat tid hos parterapeuten!Packar för en liten semestersväng på 1,5 vecka. Funderar på vilken klocka och band som får följa med. Frågade frugan men hon svarade att jag är ”rolig”. Undrar vad hon menar med det?
Ja men det behöver ju inte vara nått riktigt knas, men som sagt jag backade. Kändes inte legit.Frågan man ställer sig då är om många köpt den under denna tid, men aldrig fått nån klocka.
Köpa saker på Blocket utan att se dem i verkligheten är alldeles för läskigt.Ja men det behöver ju inte vara nått riktigt knas, men som sagt jag backade. Kändes inte legit.
Jag kan inte säga att jag ångrar att jag gav mig in i Sinnträsket, men det är klart...efter varje ny klocka har jag sagt att nu är jag nöjd.....det har inte funkat så bra! Hittar alltid någon ny som jag helt klart kan tänka mig att köpa, och förmodligen kommer att köpa.... jag är fan inte klok! Helt underbart! Självdiagnostiken funkar! Problemet är bara att jag inte vill bli botad...Känner att jag verkligen hittat rätt med de tre rackare från Sinn som jag har nu. 857 känns rejäl på armen som omväxling till EZM3 och 856B.
Snart semester!!!
556an är ett strapmonster! Jag kör min på en finelänk just nu, då passar den perfekt till kostym, på ett canvas skulle jag gissa att den blir stenhård!Är rätt så inne på att köpa en 556, någon av varianterna. Har ni förslag eller bilder på andra länkar än Sinns som funkar bra till modellen?
Tips!Är rätt så inne på att köpa en 556, någon av varianterna. Har ni förslag eller bilder på andra länkar än Sinns som funkar bra till modellen?
Stenhård som Burt Reynolds!556an är ett strapmonster! Jag kör min på en finelänk just nu, då passar den perfekt till kostym, på ett canvas skulle jag gissa att den blir stenhård!
Va fan tog mig 25 år att komma över den bilden i Okej, skulle ha hållit käften!Stenhård som Burt Reynolds!
Har nog aldrig sett den på ngn annan länk än Sinns egnaÄr rätt så inne på att köpa en 556, någon av varianterna. Har ni förslag eller bilder på andra länkar än Sinns som funkar bra till modellen?
Ja det är absolut märkligt.Sinn 856 B-Uhr. 1 av 856.
Finns fortfarande att köpa hos Sinn, märkligt?
Kanske är en ”scam” med limiterat? De kanske producerar som bara den hela tiden?Ja det är absolut märkligt.
Vi måste driva på hypen lite till bara så lagren töms. Sedan kan vi trissa priserna och bli ekonomiskt oberoende!Kanske är en ”scam” med limiterat? De kanske producerar som bara den hela tiden?
Säger som fylking, ÄNTLIGEN!!!Vi måste driva på hypen lite till bara så lagren töms. Sedan kan vi trissa priserna och bli ekonomiskt oberoende!
Du är hemsk!!!Älskar citat!
Förlåt kunde inte motstå!Du är hemsk!!!