• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Inga svårigheter alls för Erikson Urhandel att korrigera längden på länken och jag tackar då den sitter bekvämt nu på armen!
1503391730554861190001.jpg

Länge sedan jag var så här nöjd med en klocka!

Jag drar till med 103!

103 och 104 är ju lite lika de passar bra på Nato bägge två.
Uxen delar ju case med U1:an och även på denna funkar det med Nato.
Allt passar en skönhet så testa dig fram! :)

Säger nog 22 då. UX gör sig bra på nato!
Hahaha, dött lopp... Då finns det väl bara en väg att gå. Köpa bägge. Om romansen blir kort, eller i värsta fall helt uteblir, räknar jag då med att hugade spekulanter står i kö :D

Inga svårigheter alls för Erikson Urhandel att korrigera längden på länken och jag tackar då den sitter bekvämt nu på armen!
1503391730554861190001.jpg

Länge sedan jag var så här nöjd med en klocka!
Hur sitter ändlänkarna? Jag fick byta bandstift då ändlänkarna låg och slog mot boetten vilket skapade ett ganska otrevligt ljud.

Hej alla!

Ni som hängt här lite vet att jag äger en svart UX....ni vet oxå att jag velat fram och tillbaka väldigt mycket om att sälja eller inte, annons finns ute men samtidigt önskar jag ibland att ingen hör av sig....blir alltid lite nervös när jag får en intressent.

Jag har nyligen frigjort lite kapital där den övergripande planen över hur det skall spenderas sträcker sig längre än bara klockintresset.

Innan jag ändrar i annonsen tänkte jag erbjuda er i tråden ett nytt pris - 14 000kr. Jag vet att det är ett helt sjukt bra pris, men nu har jag bestämt mig för att sälja klockan.

Hej alla!

Ni som hängt här lite vet att jag äger en svart UX....ni vet oxå att jag velat fram och tillbaka väldigt mycket om att sälja eller inte, annons finns ute men samtidigt önskar jag ibland att ingen hör av sig....blir alltid lite nervös när jag får en intressent.

Jag har nyligen frigjort lite kapital där den övergripande planen över hur det skall spenderas sträcker sig längre än bara klockintresset.

Innan jag ändrar i annonsen tänkte jag erbjuda er i tråden ett nytt pris - 14 000kr. Jag vet att det är ett helt sjukt bra pris, men nu har jag bestämt mig för att sälja klockan.
Lägg upp lite bilder här på klockan vetja! :)
Det är väl något skav på vridringen eller hur var det?

De sitter bra. Fick med bandstift när jag köpte länken. Vad menar du med att ändlänkarna slog mot boetten (har svårt att föreställa detta)?
De glappade ganska rejält vilket gjorde att de vickade mot boetten. Det blev bättre med fetare bandstift. Kanske att Eriksons börjat skicka med dessa per automatik nu?
Bifogar en bild på hur min såg ut före bytet av stift.
DSC_1791.JPG

Tillbaka
Topp