• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Liten sneakpeak på klockan som förhoppningsvis kommer imorgon. ;)
IMG_2453.JPG
Snyggt. Tar du med den på lördag?:rolleyes:

Eftersom att jag har velat hålla lite koll på hur 556:an går så har den här har fått stå tillbaka de senaste 10 dagarna eller så, det måste det bli ändring på!
DSC_2487.JPG

Jag är fortfarande väldigt nöjd med det här köpet, den är precis så bra som jag hade hoppats på :)

Eftersom att jag har velat hålla lite koll på hur 556:an går så har den här har fått stå tillbaka de senaste 10 dagarna eller så, det måste det bli ändring på!
DSC_2487.JPG

Jag är fortfarande väldigt nöjd med det här köpet, den är precis så bra som jag hade hoppats på :)
356:an är ju som gjord för att bäras på Nato :)

Senast ändrad:
Det hoppas jag verkligen efter att ha pröjsat hutlösa 150 spänn för ett premiumnato från Singular och dessutom ännu hutlösare 20 spänn i frakt! Så nu räknar jag med top notch! :D
Låt oss hoppas att det inte blir ett gigantiskt antiklimax :D
Tycker ändå att 150 kr för de banden är hyfsat rimligt. Jag beställde nato från Strapcode tidigare och de kostade ca 300 kr styck. Det var det faktiskt inte värt. 150 kr, där någonstans går gränsen för vad som är värt att betala. Över det så verkar man inte få vare sig bättre kvalitet eller passform.

Låt oss hoppas att det inte blir ett gigantiskt antiklimax :D
Tycker ändå att 150 kr för de banden är hyfsat rimligt. Jag beställde nato från Strapcode tidigare och de kostade ca 300 kr styck. Det var det faktiskt inte värt. 150 kr, där någonstans går gränsen för vad som är värt att betala. Över det så verkar man inte få vare sig bättre kvalitet eller passform.
Har beställt ett olivnato från Singular nu. Hoppas att det är bättre än mitt nuvarande. Hade gett 34kr inkl frakt på Tradera.

Tillbaka
Topp