• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Riktigt kul att kunna använda sin drömklocka på drömjobbet! 👮‍♂️
Snapchat-1260435206.jpg
 
Grmbl! FIck min första repa idag, efter två månader. Nåja, den kommer ju att få sällskap av många fler. Men bezeln runt glaset är, även om den är borstad, väldigt blank och repan syns tydligt. Skarpa kanter är ju också tacksamma mottagare för jack och repor.

Jag kommer förstås att sluta reta mig på detta inom kort, men just nu är jag lite sur och grinig...
 
Det pratades ju om en sådan där pincett som gör det lättare att ta bort och sätta tillbaka länk-armband. Bergeons model är ju ganska dyr. Såg denna på Amazon. Någon som testat denna?

 
Det pratades ju om en sådan där pincett som gör det lättare att ta bort och sätta tillbaka länk-armband. Bergeons model är ju ganska dyr. Såg denna på Amazon. Någon som testat denna?

Ofan! En sådan skulle underlätta! Ngn som testat ngt liknande?
 
Absolut, se tidigare inlägg från mig i tråden. Men jag gissar att ”buy nice or buy twice”-regeln gäller även här….

Ja, det är ju alltid det som är grejen. Tre gånger så dyrt är inte alltid tre gånger så bra. Men ibland är dåliga verktyg verkligen sämst. Just därför är ju frågan om det kan vara värt att testa den inte helt så dyra.
 
Tillbaka
Topp