Inget fastnarSå den glider bättre genom vattnet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inget fastnarSå den glider bättre genom vattnet?
Vi vill se;Rätt nice! Blir rätt jävla rugged med detta band. Passar bra till höst/vinter och tjockare kläder.
Alltid gillat det där bandet.Med glädje.
Definitivt hårt. Kommer sova med det för att slita in det rejält!Alltid gillat det där bandet.
Är det hårt så du får slita in det?
Helt rätt, och sen när du är igenom x antal nätterDefinitivt hårt. Kommer sova med det för att slita in det rejält!
Tack detsamma och njut av sommaren!God morgon i tråden
Sorry om jag ev har missat några inpingningar men har inte haft så bra koll den senaste tiden. Tittar bara in för att säga hej, och hoppas att ni alla har en riktigt bra sommar Klockintresset ligger just nu i träda. Kan ta på mig en klocka på morgonen men den åker av armen högst 5 minuter senare. Vi får hoppas på en vändning till hösten
God morgon Clark, önskar dig detsamma! Intressen går i vågor, hoppas att du studsar tillbaka till oss i höst!God morgon i tråden
Sorry om jag ev har missat några inpingningar men har inte haft så bra koll den senaste tiden. Tittar bara in för att säga hej, och hoppas att ni alla har en riktigt bra sommar Klockintresset ligger just nu i träda. Kan ta på mig en klocka på morgonen men den åker av armen högst 5 minuter senare. Vi får hoppas på en vändning till hösten
Kul att se dig! Tror det lätt blir så i sommartid - kan känna igen i detta!God morgon i tråden
Perfekt med en field watchU50 brukar vara standard för äventyr men nu fick det bli 556an
Det måste vara helt rätt taktik.På tok för varmt med tjockt läder men nu ska det brytas in med saltvatten, sand och sol.
Den ångrade sig-nu går den igen??
Kan det vara så att om det blir för varmt lägger den av?
Runt 30 här idag och hållit på en del i solen?
Såklart=
"Functionally reliable from –20 °C up to +60 °C"
Samtidigt så är ju batteriet den svaga länken tänker jag?
Gjorde en ovetenskaplig temperaturtest med UX liggandes ute i direkt solljus- +21grC i skuggan och vindstilla. Temperaturen sjönk snabbt vid normal användning på armen. Kan ju hända att resultatet blivit annorlunda i stekheta Stockholm.UX håller tiden exakt nu.
Undrar vad som hände?
Gillar liksom med den bruna att den är utan datum och med monterade index.Sinn är bara ett av flera klockmärken jag inte kände till innan jag började delta i Klocksnack. Jag antar att det är ett ganska okänt märke i Sverige. Vissa modeller(som dykarna) faller inte i min smak men jag hittade en som verkligen gör det! Riktigt snygg!
Gillar liksom med den bruna att den är utan datum och med monterade index.
Finns ju sådan till salu till vettigt pris se https://klocksnack.se/threads/sinn-556im-sista-pb-samt-bonusband.151074/Gillar liksom med den bruna att den är utan datum och med monterade index.
Gillar att den i visst ljus ser svart ut men kan vara väldigt färgrann också.Sinn är bara ett av flera klockmärken jag inte kände till innan jag började delta i Klocksnack. Jag antar att det är ett ganska okänt märke i Sverige. Vissa modeller(som dykarna) faller inte i min smak men jag hittade en som verkligen gör det! Riktigt snygg!
Vad gick det på??Nu var min efterlängtade EZM3 här. Modifierad med vitt datum. Hallelujah!
120 euro för modifieringenVad gick det på??