Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fi satan, nu måste jag beställa....underbart!!!Hoppla!
Det nya är lite mörkare, men han kommer få in det ljusare igen.Fi satan, nu måste jag beställa....underbart!!!
Det blev ju så attans bra. Grattis till bandet!Det nya är lite mörkare, men han kommer få in det ljusare igen.
Tror det bleks lite med tiden också.
Nu var min efterlängtade EZM3 här. Modifierad med vitt datum. Hallelujah!
Snyggt! Sådär skulle de vara från början.120 euro för modifieringen
Eller hur!!! Vem fan över 30 ser röda siffror???Snyggt! Sådär skulle de vara från början.
Haha- du menar vem fan över 50 behöver se siffror överhuvudtaget?Eller hur!!! Vem fan över 30 ser röda siffror???
Alla undrar när vi får se lite WS?Nu var min efterlängtade EZM3 här. Modifierad med vitt datum. Hallelujah!
En timme på grillen så är den klarSå där ja.
Otroligt...Nu måste jag ju snart fråga hur det ens går med min 356a :S...
Bund!Alla dessa djävla beslut....
Bundet får mig att längta till hösten .Alla dessa djävla beslut....
Vill du ha medlidande får du lägga ut i annan trådAlla dessa djävla beslut....
Hälsa att hela Sinntråden på KS undrarNu måste jag ju snart fråga hur det ens går med min 356a :S...
Mitt efter 24 timmar.Och så ett s.k förböjningskit monterat. Fusk jag vet men alla genvägar är bra genvägar. Det styvaste armbandet hittills kräver sin förbehandling.
Me2!Bundet får mig att längta till hösten .
Passade oförskämt bra på din 104:a! Spännet matchade.Lätt det manligaste jag äger.
Fick övertala Sinn:s kundtjänst att skicka med ett blästrat spänne. De försökte i sin tur övertyga mig att ta ett polerat spänne eftersom det passar 104an bättre. De gav sig efter att jag förklarade att de blästrat min 104a förra åretPassade oförskämt bra på din 104:a! Spännet matchade.
Love pure Love!!Fick övertala Sinn:s kundtjänst att skicka med ett blästrat spänne. De försökte i sin tur övertyga mig att ta ett polerat spänne eftersom det passar 104an bättre. De gav sig efter att jag förklarade att de blästrat min 104a förra året
Bra ändå att de var med i matchen. 99 gånger av 100 hade de haft rätt!Fick övertala Sinn:s kundtjänst att skicka med ett blästrat spänne. De försökte i sin tur övertyga mig att ta ett polerat spänne eftersom det passar 104an bättre. De gav sig efter att jag förklarade att de blästrat min 104a förra året