Tror minsann att herr Jamterik är på G ikvällSoftad, myyys!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror minsann att herr Jamterik är på G ikvällSoftad, myyys!
Absolut!Bra ändå att de var med i matchen. 99 gånger av 100 hade de haft rätt!
Japp!Tror minsann att herr Jamterik är på G ikväll
Det är en fin samling, men en 144:a saknar du ;-)Alla dessa djävla beslut....
Don't get me started!Det är en fin samling, men en 144:a saknar du ;-)
Var det inte till salu en härligt sliten 144 som var värd att DIE för här på K&S nyss .Don't get me started!
Robust!Har bara använt EZM 7 i sommar, alla andra klockor ligger oanvända. Funkar lika bra på hemmakontoret som på badstranden
Svårslagen sommarklocka det där!Har bara använt EZM 7 i sommar, alla andra klockor ligger oanvända. Funkar lika bra på hemmakontoret som på badstranden
Just nu är den på en kortare weekend hos Eriksonurhandel i väntan på att få ett specialbeställt gummi med det nya mikrojusteringslåset. (Egentligen till en 856 då de ej säljs öppet till ezm3) WS kommer asapAlla undrar när vi får se lite WS?
Perfect match!Testar Erika's.
Snyggt! Fortsätt peppra stronkvyer .Testar Erika's.
Jag kan inte vänta längre på omdömet och jämförelsen mot CNS.Testar Erika's.
... och Strapped om du testat dessa.Jag kan inte vänta längre på omdömet och jämförelsen mot CNS.
Snygg förpackning... och Strapped om du testat dessa.
Tur att det inte blev ngt värre! Tydligen ett vanligt problem, lossnat för mig 2 ggr. Pinsen på UX:en är inge vidare.Tips från coachen..
Kolla pinnarna då och då!
Ena pinnen lossnade på UX:en.
Som tur var satt det andra och Erikas band var på
Köpte nya hos lokala urisen..de här är de gamla.
Nu sitter det två 1.8mm på- känns gedigna.Tur att det inte blev ngt värre! Tydligen ett vanligt problem, lossnat för mig 2 ggr. Pinsen på UX:en är inge vidare.