Hallå där klockvänner, detta är mitt första inlägg och jag tänkte passa på att berätta lite hur jag hamnade här och vem jag är.
Klockintresset mitt började för inte allt för länge sedan och efter en hel del efterforskningar angående olika modeller så valde jag tillslut att slå till på en SINN.
Som säkert många andra kikade man i början på de vanligare märkena/modellerna så som Omega speed/sea, Breitling navi/avi8 och annat innan valet tillslut föll på en Sinn 358Sa pilot BE. Detta ska tilläggas är min första klocka jag burit på en väldans massa år.
Då jag är närmast att betrakta som en nybörjare inom detta ämne kommer jag troligtvis ställa en del korkade frågor som kanske är superenkla för er så försök stå ut haha.
Hur kom det sig att jag valde Sinn då?
Jo det har nog att göra med delvis elegansen men ändå kvalitén på klockorna samtidigt som de inte är alltför mycket blingbling på dem.
Gillar mer lite de som smyger under radarn och dom som vet dom vet om ni förstår
.
Har haft klockan sedan Juni ( var nog blad de första) och väntar fortfarande på den första kommentaren på stan.
Nu är det inte sagt att aldrig kommer äga något annat märke men som det känns nu är jag helt rätt ute.
Vi ses i trådarna
Skruvkorken