Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gissa staden
Tavlan är väldigt, väldigt fin och ser verkligen ut som ett instrument. Men boetten är verkligen stor och bullig. Lite macaron-formad, haha.
356 ses ju här på forumet @JoelD nya är väldigt fin
Men 358 har jag inte sett?
Det enda som skiljer är väl stl?
Och på den vanliga använder de ett annat verk än SW500; Concepto C99001.
Tycker den här läcker, synd att den inte finns med H-länk och med samma lyspasta som Joels.
Vad vill du ha för den!!! Här finns det armtid!!!På tal om blå urtavlor
Får inte riktigt den armledstid den förtjänar...
Vad vill du ha för den!!! Här finns det armtid!!!
Den var så in i bängen fin!Ha ha! Nja, vill nog inte riktigt skiljas från min första Sinn men ska ha dig i åtanke om det blir så Skäms mest över att jag inte bär den mer än jag gör, den är ju riktigt nice, så...
Dom ser rätt ”dassiga” ut i färgen jmf en UXHälsar på bror och hustru
De är insnöade på nåt annat märke?
MainstreamHälsar på bror och hustru
Mainstream
Härligt att du fick visa vart skåpet ska stå . Men jag måste erkänna att det är stil på Sea-Dwellern.Hälsar på bror och hustru
Gmt har roligare historia.Härligt att du fick visa vart skåpet ska stå . Men jag måste erkänna att det är stil på Sea-Dwellern.
Ska vi fajtas om den?Vad vill du ha för den!!! Här finns det armtid!!!
UX spöar dem i djup så det stänker om detHärligt att du fick visa vart skåpet ska stå . Men jag måste erkänna att det är stil på Sea-Dwellern.
Nog tyvärr många som bara KS som en marknadsplatsFunderade på lite på Alla dom Sinnar flippas på Köp och Sälj, det är ju inte så att dom direkt syns i den här tråden, hur får vi tillbaka dom hit? Man saknar ju vissa klockor ;-) tex. @Seikosthlm 815
Antagligen är det så… :-(Nog tyvärr många som bara KS som en marknadsplats
Samma härJag har en känsla av att morgondagen kan bjuda på nått roligt….
Jag har en känsla av att morgondagen kan bjuda på nått roligt….
Vad vet ni som inte jag vet??Samma här
Mitt roliga har redan hänt denna vecka, så jag vet inteVad vet ni som inte jag vet??
Köpte i USA o gick utomlands i ett byte när jag tröttnade. Ingen i tråden ville köpa den o då ryker den. Ovanlig och tror inte det finns fler på KS men kolla in tyska om du vill se mer av just den modellen. Har en fetish för boett typen men föredrar Precistan och faktiskt även den tunnare Key West varianten. Tycker inte att Sinnar säljs i högre utsträckning än andra. Tvärtom tycker jag det är svårt att hitta Roliga Sinn här. Lite småsugen på den 144 Pvd som ligger ute nu. Eller så klipper du den så att den stannar i tråden .Funderade på lite på Alla dom Sinnar flippas på Köp och Sälj, det är ju inte så att dom direkt syns i den här tråden, hur får vi tillbaka dom hit? Man saknar ju vissa klockor ;-) tex. @Seikosthlm 815
Det är inte heller alla som äger en Sinn som nödvändigtvis skriver regelbundet här.Funderade på lite på Alla dom Sinnar flippas på Köp och Sälj, det är ju inte så att dom direkt syns i den här tråden, hur får vi tillbaka dom hit? Man saknar ju vissa klockor ;-) tex. @Seikosthlm 815
Vad vet ni som inte jag vet??
Hade jag haft obegränsat med pengar såKöpte i USA o gick utomlands i ett byte när jag tröttnade. Ingen i tråden ville köpa den o då ryker den. Ovanlig och tror inte det finns fler på KS men kolla in tyska om du vill se mer av just den modellen. Har en fetish för boett typen men föredrar Precistan och faktiskt även den tunnare Key West varianten. Tycker inte att Sinnar säljs i högre utsträckning än andra. Tvärtom tycker jag det är svårt att hitta Roliga Sinn här. Lite småsugen på den 144 Pvd som ligger ute nu. Eller så klipper du den så att den stannar i tråden .
Haha håller med.
Jagduhr har aldrig varit en klocka jag sneglat åt, men den här bilden gjorde ju en sjukt sugen….