• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

649F5E64-50E7-4481-BC53-E46568859596.png
 
356 ses ju här på forumet @JoelD nya är väldigt fin👌🏽
Men 358 har jag inte sett?
Det enda som skiljer är väl stl?
Och på den vanliga använder de ett annat verk än SW500; Concepto C99001.
Tycker den här läcker, synd att den inte finns med H-länk och med samma lyspasta som Joels.
2EE5929F-8E48-48BD-BE58-AAD3E945DBA3.jpeg

Har också väntat på att det ska dyka upp en ny 358 i tråden. Även om jag gillar blå urtavlor så lutar jag nog i 358 fallet mot DS varianten, lite oklart varför🤔
 
Funderade på lite på Alla dom Sinnar flippas på Köp och Sälj, det är ju inte så att dom direkt syns i den här tråden, hur får vi tillbaka dom hit? Man saknar ju vissa klockor ;-) tex. @Seikosthlm 815
Köpte i USA o gick utomlands i ett byte när jag tröttnade. Ingen i tråden ville köpa den o då ryker den. Ovanlig och tror inte det finns fler på KS men kolla in tyska om du vill se mer av just den modellen. Har en fetish för boett typen men föredrar Precistan och faktiskt även den tunnare Key West varianten. Tycker inte att Sinnar säljs i högre utsträckning än andra. Tvärtom tycker jag det är svårt att hitta Roliga Sinn här. Lite småsugen på den 144 Pvd som ligger ute nu. Eller så klipper du den så att den stannar i tråden 😁.
 
Senast ändrad:
Vad vet ni som inte jag vet??
Köpte i USA o gick utomlands i ett byte när jag tröttnade. Ingen i tråden ville köpa den o då ryker den. Ovanlig och tror inte det finns fler på KS men kolla in tyska om du vill se mer av just den modellen. Har en fetish för boett typen men föredrar Precistan och faktiskt även den tunnare Key West varianten. Tycker inte att Sinnar säljs i högre utsträckning än andra. Tvärtom tycker jag det är svårt att hitta Roliga Sinn här. Lite småsugen på den 144 Pvd som ligger ute nu. Eller så klipper du den så att den stannar i tråden 😁.
Hade jag haft obegränsat med pengar så :cool:
 
Tillbaka
Topp