• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Ok. Tycker det är lite tråkigt att du inte postar mer nytt här i tråden. Hur gör vi för att få till det?
Är det bara det som krävs? Ok… 🙃
41B9A79B-C7E6-4106-80AA-78D101530EC1.jpeg
 
Jisses vad hetsigt det blev här i tråden, förlåt om jag trampande på någons tår, konstaterade bara att det finns en hel del häftiga Sinn:ar på KS som man gärna skulle se bilder på. Men alla har vi ju olika anledningar att hänga på forum som dessa. Trivs personligen bättre med att posta bilder här än på instagram tex.
 
Jisses vad hetsigt det blev här i tråden, förlåt om jag trampande på någons tår, konstaterade bara att det finns en hel del häftiga Sinn:ar på KS som man gärna skulle se bilder på. Men alla har vi ju olika anledningar att hänga på forum som dessa. Trivs personligen bättre med att posta bilder här än på instagram tex.
Är det bara det som krävs? Ok… 🙃
41B9A79B-C7E6-4106-80AA-78D101530EC1.jpeg
Fet klocka! Modell? Haha så farligt var det väl inte?
nedladdning (4).jpeg
9c2be6512b508a1dd346e8557a400484.jpg
 
Hmm, min 356 går ca +10 sekunder på ett dygn. Det är nog den sämsta gången bland mina klockor, bortsett från vintage. Men hur är det nu, kan det ta ett tag för klockan att "köra in sig"?
Det tror jag.
Allt är ju nytt och behöver nog lite tid för att köras in.
Har du haft den på dygnet runt eller?
 
Tillbaka
Topp