Är det bara det som krävs? Ok…Ok. Tycker det är lite tråkigt att du inte postar mer nytt här i tråden. Hur gör vi för att få till det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det bara det som krävs? Ok…Ok. Tycker det är lite tråkigt att du inte postar mer nytt här i tråden. Hur gör vi för att få till det?
Men va f!Är det bara det som krävs? Ok…
Det blev så, krävdes bara att jag funderade ordentligt. Har ju suktat och sökt efter den i över ett år. När jag väl hade den på handen var jag tvungen….Men va f!
Har du slagit till?
Fet klocka! Modell? Haha så farligt var det väl inte?Jisses vad hetsigt det blev här i tråden, förlåt om jag trampande på någons tår, konstaterade bara att det finns en hel del häftiga Sinn:ar på KS som man gärna skulle se bilder på. Men alla har vi ju olika anledningar att hänga på forum som dessa. Trivs personligen bättre med att posta bilder här än på instagram tex.Är det bara det som krävs? Ok…
Stort grattis!Det blev så, krävdes bara att jag funderade ordentligt. Har ju suktat och sökt efter den i över ett år. När jag väl hade den på handen var jag tvungen….
Fint att se att den blev din! En riktig hårding!Såja Bestämde mig för exakt denna version för ett tag sedan men skulle vänta till slutet av året men då dök denna upp.
Nöjd
Kul grattis! I dag är en bra dag för Sinnfamiljen .Såja Bestämde mig för exakt denna version för ett tag sedan men skulle vänta till slutet av året men då dök denna upp.
Nöjd
Waov det var svar på tal. Nu vill vi se fler bilder. Det där är väl bara en teaser .Är det bara det som krävs? Ok…
Den där är kung. GSG är nog den skönaste Sinn jag haft.Såja Bestämde mig för exakt denna version för ett tag sedan men skulle vänta till slutet av året men då dök denna upp.
Nöjd
Älskar hur du matchar färgerna ocksåÄr det bara det som krävs? Ok…
Ja den är fin. Sitter väldigt nätt.Den där är kung. GSG är nog den skönaste Sinn jag haft.
Vad gillar du boink-boink-boinket?Ux upplevs onekligen mindre än 990
Ja, Hbg kallas ju inte "sundets pärla" för intet! Fin stad, jag är där och hälsar på ganska ofta.Älskar staden och förundras vilken tur min pappa hade som tillbringade sina sista dagar med utsikt över sundet och hamnen.
Jo det är en liten kul grej. I och med det stör det inte heller att den träffar index lite olika.Vad gillar du boink-boink-boinket?
Läckert eller hur
Det kommer tids nog! ;-)Waov det var svar på tal. Nu vill vi se fler bilder. Det där är väl bara en teaser .
Det är en 240 st gz - något jag suktat efter länge, länge. Har efter moget övervägande beslutat mig för att sluta köp saker på impulser.Fet klocka! Modell? Haha så farligt var det väl inte?
Är det bara det som krävs? Ok…
Såja Bestämde mig för exakt denna version för ett tag sedan men skulle vänta till slutet av året men då dök denna upp.
Nöjd
Det tror jag.Hmm, min 356 går ca +10 sekunder på ett dygn. Det är nog den sämsta gången bland mina klockor, bortsett från vintage. Men hur är det nu, kan det ta ett tag för klockan att "köra in sig"?
Nej jag har inte burit den dygnet runtDet tror jag.
Allt är ju nytt och behöver nog lite tid för att köras in.
Har du haft den på dygnet runt eller?
Jag har ingen klocka med tachymeterskala-börjar inse att det är en stor brist.Den här är också häftigt mysig i min mening.
103 st Ty
Tror faktiskt det kan bli bättre efter ett tag. Vill minnas att det var så för en av mina tidigareHmm, min 356 går ca +10 sekunder på ett dygn. Det är nog den sämsta gången bland mina klockor, bortsett från vintage. Men hur är det nu, kan det ta ett tag för klockan att "köra in sig"?
Får avvakta lite och se dåTror faktiskt det kan bli bättre efter ett tag. Vill minnas att det var så för en av mina tidigare