Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hårdaste klockan på kontoret. Färgmatchad med skärm o tangentbord såklart.
Ska snart säkra upp fikarummet. Därefter patrullera i ett konferensrum.Var försiktig med attackskrivbordsdykningen!
Saknar min, kanske ska köpa en igen.Hårdaste klockan på kontoret. Färgmatchad med skärm o tangentbord såklart.
Ja sådana detaljer är jag löjligt förtjust i. Önskar någon oinvigd frågarSaknar min, kanske ska köpa en igen.
Vill gärna ha en med 'Einsatzzeitmesser' text. På min stod det EZM Chronometer.
Ca två år sedan den följde med på konsert
Försvann inte sommaren väldigt fort?Regn och rusk, då passar det utmärkt med skruvad krona och 20atm.
Försvann inte sommaren väldigt fort?
Eller kan det komma en indiansommar?
Det är alltid sommar någonstans
På något sätt får du ett svar utan att få svar. Inget om ”kladdighet”Fick svar från Sinn gällande AR coatingen.
Frågade om varför många av oss upplever UX lite "kladdigare";
"thank you for your E-Mail.
We have 8 different anti-reflective coatings in use on different models, so it is entirely possible that differences can be noticed.
With kind regards
Joachim Simon
Sinn customerservice"
Exakt!På något sätt får du ett svar utan att få svar. Inget om ”kladdighet”
Du hade alltså den lite exklusivare med Cosc-cert. Inget att skämmas för .Saknar min, kanske ska köpa en igen.
Vill gärna ha en med 'Einsatzzeitmesser' text. På min stod det EZM Chronometer.
Ca två år sedan den följde med på konsert
Jag gillar det starkt!U2 på Isofrane - yay or nay? Tänkte att det skulle pigga upp att köra utan länk, men kanske blir bättre på ett originalgummi som sluter tätt mot boetten…
Yay!U2 på Isofrane - yay or nay? Tänkte att det skulle pigga upp att köra utan länk, men kanske blir bättre på ett originalgummi som sluter tätt mot boetten…
Övriga 857-ägare: visst fanns den här urfasningen i boetten inte i tidigare versioner av 857? Vill minnas att min förra (@Abben ?) förstörde alla läderband eftersom de skavade mot boetten pga de korta bandhorn.
Just ja, en UTC har jag också haft . Det är en jättebra lösning, banden slits inte längre.Min 857 UTC (din gamla) har i alla fall inte den urfasningen
Du kan ha vilket band som helst till den där rackarn-allt kommer fungera!Sånt här band kan man också ha på sin 356:
Sånt här band kan man också ha på sin 356:
Isofrane är väl ett genuint dykgummi så fungerar utmärkt.U2 på Isofrane - yay or nay? Tänkte att det skulle pigga upp att köra utan länk, men kanske blir bättre på ett originalgummi som sluter tätt mot boetten…
Är också förtjust i grön . Jag minns den där första bilden, riktigt snyggt!Tycker grönt på 356 är en riktigt bra kombo. Nato, canvas, (postat bilden rtidigare), men skulle även vara supersnyggt på ett kvalitetsläder.