Vaccinationsklockan Sinn 656 och som sig bör på höger handled.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lycka till! Många har inga problem alls men jag som är klen blev dålig i två dagar efteråt.Vaccinationsklockan Sinn 656 och som sig bör på höger handled.
Lycka till! Många har inga problem alls men jag som är klen blev dålig i två dagar efteråt.
Lycka till ! pfizer eller moderna? ska ta min andra i morgonVaccinationsklockan Sinn 656 och som sig bör på höger handled.
Spännande! Håller tummarna!Bara positiva tankar nu tack
OnT har jag lagt mitt första bud på ett par evigheter på en klocka. Vi får väl se hur det slutar, men det är en Sinn i alla fall
Lycka till ! pfizer eller moderna? ska ta min andra i morgon
Bra med tyskt, både för klockor och vaccin.Tack! Pfizer
Gidiup!
Ja det är sen gammalt, jag öppnade oxå finflaskan.....När man har vaccinerat sig åker finlådan fram, det är sen gammalt.
Jag är intresserad men beroende på tid och ort såklart!En helt annan fråga, GTG?? Är det något ni skulle vara intrsserade av/törs? Jag skulle tycka att det vore trevligt att träffa er.
Ska vi försöka få till nått eller ska jag bara vara tyst nu?? ;-)
Vad är enklast då för majoriteten?? Fjollträsk eller Gbg? Jag tänker att Stockholm har vi @ERIKSON URHANDEL och kunde isf förena nytta mednöjje...eller nöje med ännu mer nöjje..... Gbg, ja helt ok för mig det oxå, lika enkelt för mig iaf. En timme flyg till Sto, en tmme tåg till GbgJag är intresserad men beroende på tid och ort såklart!
Spontant skulle jag säga att vi nog ska avvakta med att träffas framförallt om folk reser kors och tvärs, faran är absolut inte över även om folk är vaccinerade.Vad är enklast då för majoriteten?? Fjollträsk eller Gbg? Jag tänker att Stockholm har vi @ERIKSON URHANDEL och kunde isf förena nytta mednöjje...eller nöje med ännu mer nöjje..... Gbg, ja helt ok för mig det oxå, lika enkelt för mig iaf. En timme flyg till Sto, en tmme tåg till Gbg
Det är dock min analys och inställning, alla får givetvis göra som dom villSpontant skulle jag säga att vi nog ska avvakta med att träffas framförallt om folk reser kors och tvärs, faran är absolut inte över även om folk är vaccinerade.
Det är dock min analys och inställning, alla får givetvis göra som dom vill
Klurig fråga på ett sånt här forum, så har förståelse för om jag inte får svar, men vad är en rimlig prisbild för en begagnad 356 på läder? Tycker den har seriös OWG-potential.Sinns originalläder ser förstås kanon ut.
Jag fick för övrigt min andra dos för snart två veckor sen (så snart borde jag väl ha fullt skydd)!
Oj, jag är dålig på sådana frågor eftersom jag inte sålt och köpt såååå mycket. Gör en sökning i köp och sälj-forumet och se vad andra sålt för.Klurig fråga på ett sånt här forum, så har förståelse för om jag inte får svar, men vad är en rimlig prisbild för en begagnad 356 på läder? Tycker den har seriös OWG-potential.
Det där är svårt för det varierar så mkt av efterfrågan. Nu verkar 356 vara eftertraktad och det har iaf tidigare legat köpannonser ute.Klurig fråga på ett sånt här forum, så har förståelse för om jag inte får svar, men vad är en rimlig prisbild för en begagnad 356 på läder? Tycker den har seriös OWG-potential.
Oj, jag är dålig på sådana frågor eftersom jag inte sålt och köpt såååå mycket. Gör en sökning i köp och sälj-forumet och se vad andra sålt för.
Glömde helt bort Sök-funktionen, tack!Det där är svårt för det varierar så mkt av efterfrågan. Nu verkar 356 vara eftertraktad och det har iaf tidigare legat köpannonser ute.
Men för mindre än ett år sedan när Remofflan skulle sälja sin var den iskall och fick bumpas o prissänkas
Vågar knappt uttala mig om priser men 15 för nästan ny klocka som listar 20 är kanske vad man kan räkna medRemofflan hade väl sin för ca 15 000 på länk vilket jag tycker är ett rimligt pris.
Klokt.Jag är en försiktig general så jag avstår GTG och kommer istället komma med glada tillrop till dem som väljer att träffas
Klurig fråga på ett sånt här forum, så har förståelse för om jag inte får svar, men vad är en rimlig prisbild för en begagnad 356 på läder? Tycker den har seriös OWG-potential.
Det där är svårt för det varierar så mkt av efterfrågan. Nu verkar 356 vara eftertraktad och det har iaf tidigare legat köpannonser ute.
Men för mindre än ett år sedan när Remofflan skulle sälja sin var den iskall och fick bumpas o prissänkas
Det var jag som köpte RemofflansRemofflan hade väl sin för ca 15 000 på länk vilket jag tycker är ett rimligt pris.
Då mindes jag rätt i alla fallDet var jag som köpte Remofflans
Gav 15’
Den var snygg..Kaffe latte 757 på c24
Sinn 757 lim Edition Herbert Mayer full set 2 Bracelets 2016 säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 34 207 kr
Sinn 756 / 757 Annons: 34 207 kr Sinn 757 lim Edition Herbert Mayer full set 2 Bracelets 2016, Referensnummer 757; Stål; Automatisk; Skick Mycket bra; År 2016; Klocka med originallåda; Klockchrono24.app
Helt klart vore det kul med ett SINN GTG men efter hört de senaste corona nyheterna från Uppsala (någon ny variant på Delta) så blir jag lite tveksam till att träffas för många enstaka är ok men något större GTG får nog vänta ett tag för mig.Vad är enklast då för majoriteten?? Fjollträsk eller Gbg? Jag tänker att Stockholm har vi @ERIKSON URHANDEL och kunde isf förena nytta mednöjje...eller nöje med ännu mer nöjje..... Gbg, ja helt ok för mig det oxå, lika enkelt för mig iaf. En timme flyg till Sto, en tmme tåg till Gbg