• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Vaccinationsklockan Sinn 656 och som sig bör på höger handled.

IMG_20210818_082950.jpg
 
Vad är enklast då för majoriteten?? Fjollträsk eller Gbg? Jag tänker att Stockholm har vi @ERIKSON URHANDEL och kunde isf förena nytta mednöjje...eller nöje med ännu mer nöjje..... :) Gbg, ja helt ok för mig det oxå, lika enkelt för mig iaf. En timme flyg till Sto, en tmme tåg till Gbg
Spontant skulle jag säga att vi nog ska avvakta med att träffas framförallt om folk reser kors och tvärs, faran är absolut inte över även om folk är vaccinerade.
 
Sinns originalläder ser förstås kanon ut.
Jag fick för övrigt min andra dos för snart två veckor sen (så snart borde jag väl ha fullt skydd)!

20210818_142634.jpg
Klurig fråga på ett sånt här forum, så har förståelse för om jag inte får svar, men vad är en rimlig prisbild för en begagnad 356 på läder? Tycker den har seriös OWG-potential.
 
Klurig fråga på ett sånt här forum, så har förståelse för om jag inte får svar, men vad är en rimlig prisbild för en begagnad 356 på läder? Tycker den har seriös OWG-potential.
Oj, jag är dålig på sådana frågor eftersom jag inte sålt och köpt såååå mycket. Gör en sökning i köp och sälj-forumet och se vad andra sålt för.
 
Klurig fråga på ett sånt här forum, så har förståelse för om jag inte får svar, men vad är en rimlig prisbild för en begagnad 356 på läder? Tycker den har seriös OWG-potential.
Det där är svårt för det varierar så mkt av efterfrågan. Nu verkar 356 vara eftertraktad och det har iaf tidigare legat köpannonser ute.
Men för mindre än ett år sedan när Remofflan skulle sälja sin var den iskall och fick bumpas o prissänkas
 
Oj, jag är dålig på sådana frågor eftersom jag inte sålt och köpt såååå mycket. Gör en sökning i köp och sälj-forumet och se vad andra sålt för.

Det där är svårt för det varierar så mkt av efterfrågan. Nu verkar 356 vara eftertraktad och det har iaf tidigare legat köpannonser ute.
Men för mindre än ett år sedan när Remofflan skulle sälja sin var den iskall och fick bumpas o prissänkas
Glömde helt bort Sök-funktionen, tack!
 
Klurig fråga på ett sånt här forum, så har förståelse för om jag inte får svar, men vad är en rimlig prisbild för en begagnad 356 på läder? Tycker den har seriös OWG-potential.
Det där är svårt för det varierar så mkt av efterfrågan. Nu verkar 356 vara eftertraktad och det har iaf tidigare legat köpannonser ute.
Men för mindre än ett år sedan när Remofflan skulle sälja sin var den iskall och fick bumpas o prissänkas
Remofflan hade väl sin för ca 15 000 på länk vilket jag tycker är ett rimligt pris.
Det var jag som köpte Remofflans :cool:
Gav 15’
 
Vad är enklast då för majoriteten?? Fjollträsk eller Gbg? Jag tänker att Stockholm har vi @ERIKSON URHANDEL och kunde isf förena nytta mednöjje...eller nöje med ännu mer nöjje..... :) Gbg, ja helt ok för mig det oxå, lika enkelt för mig iaf. En timme flyg till Sto, en tmme tåg till Gbg
Helt klart vore det kul med ett SINN GTG men efter hört de senaste corona nyheterna från Uppsala (någon ny variant på Delta) så blir jag lite tveksam till att träffas för många enstaka är ok men något större GTG får nog vänta ett tag för mig. :(
 
Tillbaka
Topp