Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag såg det på nyheterna nu. Förbannat!Helt klart vore det kul med ett SINN GTG men efter hört de senaste corona nyheterna från Uppsala (någon ny variant på Delta) så blir jag lite tveksam till att träffas för många enstaka är ok men något större GTG får nog vänta ett tag för mig.
Semester smitta. Tänk bara på vad man kan bli smittad av i GBG.Ja, jag såg det på nyheterna nu. Förbannat!
Verkar vara samma mått på 656 som 556, är skillnaden tegimenteringen?Vaccinationsklockan Sinn 656 och som sig bör på höger handled.
KostenbesparungVarför har inte moderna 103or den lilla pricken i trekanten??
Det strider lite mot tysk kvalitet och sånt får kosta någon krona extra. Gillar den lilla pluppenKostenbesparung
Verkar vara samma mått på 656 som 556, är skillnaden tegimenteringen?
Kan inte bli mycket bättre match än så.Sinns originalläder sålde klockan igen för mig. Jag är så förtjust i svartvitt att jag till och med specialbeställer EXTRA svartvitt om det inte är svartvitt nog från början.
Den är verkligen tokfin. Det känns som den har mer djup i tavlan på något vis.Sinns originalläder ser förstås kanon ut.
Jag fick för övrigt min andra dos för snart två veckor sen (så snart borde jag väl ha fullt skydd)!
Handlar om de klockor som Sinn fick tillbaka från GSG9 när de började köra UX istället. Tror inte man vet exakt hur många som kom tillbaka totalt men 40 st av dem renoverades invändigt och fick ny GSG9-märkt tavla. Allt yttre lämnades i befintligt skick för att behålla issued-känslan. Sålde slut i ett nafsDet här var mer än jag visste om Ezm2 att det endast var 40st sålda till allmänheten och att 60st är issued. Lite oklart dock om alla har fått nummer. Något du kan bringa lite klarhet i @Geparden
Handlar om de klockor som Sinn fick tillbaka från GSG9 när de började köra UX istället. Tror inte man vet exakt hur många som kom tillbaka totalt men 40 st av dem renoverades invändigt och fick ny GSG9-märkt tavla. Allt yttre lämnades i befintligt skick för att behålla issued-känslan. Sålde slut i ett nafs
Den ligger i någon fyndlåda nere på en loppis nära Frankfurt och väntar på dig
Den ligger i någon fyndlåda nere på en loppis nära Frankfurt och väntar på dig
Är det samma eller iallafall liknande bezel som på 203?Baksida att hålla utkik efter. Lånad bild.
You go! Är det någon som kan fixa så är det du.
Ojdå, den där var väl dessutom ny? För du köpte den väl inte begagnad?Aj då. Kontrollerade skruvarna i länken så gick huvudet av, väldigt lätt dessutom. Tur man hade några flera…
Ingen tröst kanske men välkommen till klubben ”män utan fingertoppskänsla”. Snart dags att trycka upp T-Shirts.Aj då. Kontrollerade skruvarna i länken så gick huvudet av, väldigt lätt dessutom. Tur man hade några flera…
Använder ni Loctite på skruvarna? Har aldrig gjort det men kanske bara haft tur att inget lossnat.Ingen tröst kanske men välkommen till klubben ”män utan fingertoppskänsla”. Snart dags att trycka upp T-Shirts.
Skämt åtsido, på tok för lätt att skruva sönder dessa. Har 2st på mitt samvete.
Jag använder loctite. Så länge man slutar skruva omedelbart det tar stopp och är fjäderlätt på greppet så är det inga problem (undermedvetet vill man ju alltid ”dra åt” lite).Använder ni Loctite på skruvarna? Har aldrig gjort det men kanske bara haft tur att inget lossnat.
Var säkerligen lite för hårdhänt, dock dragit åt hårdare på andra länkar. Hade nog otur bara köpte denna för snart ett år sedan ny. Första gången jag kontrollerade skruvarnaOjdå, den där var väl dessutom ny? För du köpte den väl inte begagnad?