• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

OWG material.
IMG_20210820_130724.jpg
 
Jag kan gå igång orimligt mycket på sådana funktioner som att underlätta att möta hjärtfrekvens eller bara en sån sak som tidvatten. Eller även som i fallet med UX olja för att minsla reflektioner och ge ökad synbarhet. Eller klockor som tål extrem kyla osv.

Som Sinn-entusiast tar man nästan det för givet att det finns. Men när man ser på andra tillverkare eller talar med oinvigda så är det faktiskt hur häftigt som helst!
FFFCDC6D-7151-488D-B696-F1F9A4B63277.jpeg
 
Jag kan gå igång orimligt mycket på sådana funktioner som att underlätta att möta hjärtfrekvens eller bara en sån sak som tidvatten. Eller även som i fallet med UX olja för att minsla reflektioner och ge ökad synbarhet. Eller klockor som tål extrem kyla osv.

Som Sinn-entusiast tar man nästan det för givet att det finns. Men när man ser på andra tillverkare eller talar med oinvigda så är det faktiskt hur häftigt som helst!
FFFCDC6D-7151-488D-B696-F1F9A4B63277.jpeg
Just mäta tidvatten tror jag är en funktion som kommer bli viktig i en snar framtid...
 
Jag kan gå igång orimligt mycket på sådana funktioner som att underlätta att möta hjärtfrekvens eller bara en sån sak som tidvatten. Eller även som i fallet med UX olja för att minsla reflektioner och ge ökad synbarhet. Eller klockor som tål extrem kyla osv.

Som Sinn-entusiast tar man nästan det för givet att det finns. Men när man ser på andra tillverkare eller talar med oinvigda så är det faktiskt hur häftigt som helst!
FFFCDC6D-7151-488D-B696-F1F9A4B63277.jpeg
Just samma resonemang tycker jag ”förstör” lite när man tittar på andra klockor.

Tar mig själv som exempel här - är lite hemligt smygförtjust i Panerai men om man kollar priset på dessa och sen jämför med vad man får i t.ex vilken Tool-Sinn som helst så får man typ jaha… ett par hundra meter vattenresistens och ett par dagar extra gångreserv i jämförelse med Sinn’s massiva domedags-prepper-arsenal av teknik.

Jaja man ska inte tänka så när det är klockor men iallafall.
 
Tillbaka
Topp