Grattis! Välkommen in i värmenNyförvärvet. Kul att kunna posta i tråden också när man hänger här så mycket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Välkommen in i värmenNyförvärvet. Kul att kunna posta i tråden också när man hänger här så mycket.
Jo, har helt klar noterat den som låg på köp och sälj men valde att vänta in vad som skulle släppas nu. Som du säger så gav dom bilderna en bra bild av klockan men är fortfarande lite nervös över att UTC-visaren är så mycket större än timvisaren. Får helt enkelt ta mig till @ERIKSON URHANDEL och testa den helt enkelt, när finanserna är mer i ordningDet gick precis en sån på K&S. Tyckte bilderna där sålde den bra. Jag fnös åt den när den släpptes, men den har något ändå. Känns clean på något sätt. Plus att jag är svag för blästrade boetter.
Tack! Bra del av KS att hänga på, men risk att det blir dyrt...Grattis! Välkommen in i värmen
Inte risk. Det KOMMER att bli dyrt. 5 SINNar på 1,5 år. Då räcker inte ens SMS lånTack! Bra del av KS att hänga på, men risk att det blir dyrt...
Säg inte att... ??Hoppsan. Skulle bara iväg på lite jobb i Sumpan…
Jo, kunde inte hålla tassarna borta.Säg inte att... ??
Tack för varningen. Såg precis en 104 som såg onödigt trevlig utInte risk. Det KOMMER att bli dyrt. 5 SINNar på 1,5 år. Då räcker inte ens SMS lån
Det är inget att skämmas för, Gratulerar. Behöver du stöd så har @Dr. D bra kontakt med div beroende psykologerJo, kunde inte hålla tassarna borta.
Sjukt stort GRATTIS! Sista EZM 13 har fått ett bra hemHoppsan. Skulle bara iväg på lite jobb i Sumpan…
Japp vi röker malda SINN bandDen här tråden alltså - va fan!?!
Säljer ni droger eller??
Ett paket gråa canvas utan filter tack.Japp vi röker malda SINN band
Hoppsan. Skulle bara iväg på lite jobb i Sumpan…
Jag sliter på mina GAMLA men gläds med erUndrar hur många i tråden har INTE köpt en klocka idag?
Dyrt lär det aldrig bli. Något kan endast klassas som dyrt när upplevelsen av en produkt tjänst inte motsvarar priset! Sinn är alltid prisvärda!Tack! Bra del av KS att hänga på, men risk att det blir dyrt...
Bra där! @ERIKSON URHANDEL får ju nu plats med nyheter i skåpet!Hoppsan. Skulle bara iväg på lite jobb i Sumpan…
Fasen. Jag som väntade på att den skulle ligga kvar och reas utHoppsan. Skulle bara iväg på lite jobb i Sumpan…
Bra argument, kanske kan bita på gumman när hon kommer på nästa investeringDyrt lär det aldrig bli. Något kan endast klassas som dyrt när upplevelsen av en produkt tjänst inte motsvarar priset! Sinn är alltid prisvärda!
Men likviditeten kan absolut ta stryk
Sno Jälmers urs slagord: ”Roligare än pengar på banken”Bra argument, kanske kan bita på gumman när hon kommer på nästa investering
gumman anser att växthus är roligare än pengar på banken... Vist är tjejer konstigaSno Jälmers urs slagord: ”Roligare än pengar på banken”
Hoppsan. Skulle bara iväg på lite jobb i Sumpan…
Den här tråden alltså - va fan!?!
Säljer ni droger eller??
De håller ju länge, kanske värt att lösa likviditeten med mer huslån..?Dyrt lär det aldrig bli. Något kan endast klassas som dyrt när upplevelsen av en produkt tjänst inte motsvarar priset! Sinn är alltid prisvärda!
Men likviditeten kan absolut ta stryk
Obegripliga!gumman anser att växthus är roligare än pengar på banken... Vist är tjejer konstiga
Exakt tiden är alltid viktigast oavsett djup, höjd eller magnetfält. Grönsaker är dessutom tjej foder..Obegripliga!
Grönsaker kan man ju köpa på ica…
Däremot att tex kunna läsa av tiden exakt ur snäv vinkel på 5000 m djup är direkt livsviktigt.
Det där beskriver väldigt tydligt effekten av att vara med i SINN trådenTänk vilken skön tråd det här är
Var ju lite lugnt här ett tag.
Och så....
Förlåt! Tänkte bara att det kommer regna mycket så bra med vattenresistens och sen blir det jättekallt så bra med temperaturtåligt urverk och sen så bortförklaringar bortförklaringar bortförklaringar bortförklaringar….Fasen. Jag som väntade på att den skulle ligga kvar och reas ut