• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Har den inte ganska liknande mått som din förra TH?

Imponerad av att du kommer ihåg den. Fantastisk dinka, Autavian, och har givetvis en hel del gemensamt med 103 Classic.

Mitt bekymmer med den var dock varken höjd eller diameter, utan snarare längden bandhorn till bandhorn, l2l - och där är Sinn typ halvcemtimetern kortare.

Blir toppen det här! 🙂
 
Antar att alla hos @ERIKSON URHANDEL inte gick till KS:are, eller?

Jag hade väldigt gärna beställt min från @ERIKSON URHANDEL men det var lite oklart huruvida det fanns någon mer tillgänglig, och när det fortfarande gick att beställa online vågade jag inte vänta.

Men kul att Richard får ringa Sinn och be om större tilldelning och att det finns ett Sinn-tryck i lilla Sverige

🇸🇪❤️🇩🇪
 
Imponerad av att du kommer ihåg den. Fantastisk dinka, Autavian, och har givetvis en hel del gemensamt med 103 Classic.

Mitt bekymmer med den var dock varken höjd eller diameter, utan snarare längden bandhorn till bandhorn, l2l - och där är Sinn typ halvcemtimetern kortare.

Blir toppen det här! 🙂

En modell som jag ständigt återkommer till och som jag tycker har en riktigt attraktivt begagnatpris. Det var tack vare bilderna på din Autavia som jag beställde min 103 St C med det bruna bandet :)

IMG_20191103_112415-01.jpeg
 
Senast ändrad:
Antar att alla hos @ERIKSON URHANDEL inte gick till KS:are, eller?
Det vet vi inte, ibland vill ni ju vara anonyma och uppger era riktiga namn;)
En annan sak, om någon av er undrar eller tycker informationen är otydlig, pratade med Sinn idag ca. 10,15 och fick då berättat att 103 Classic var slutsåld, det verkar då inte inkludera självaste Sinn själva, vilket inte framgick. Oavsett har vi eskat om fler klockor och hoppas att vi får utökad tilldelning, 10 stycken till oss är dock bekräftade, håller er underrättade.
Trevlig kväll!
 
Imponerad av att du kommer ihåg den. Fantastisk dinka, Autavian, och har givetvis en hel del gemensamt med 103 Classic.

Mitt bekymmer med den var dock varken höjd eller diameter, utan snarare längden bandhorn till bandhorn, l2l - och där är Sinn typ halvcemtimetern kortare.

Blir toppen det här! 🙂
Behöver man en SINN 103 classic12 när man redan har en Autavia 😁
 
Jag hade väldigt gärna beställt min från @ERIKSON URHANDEL men det var lite oklart huruvida det fanns någon mer tillgänglig, och när det fortfarande gick att beställa online vågade jag inte vänta.

Men kul att Richard får ringa Sinn och be om större tilldelning och att det finns ett Sinn-tryck i lilla Sverige

🇸🇪❤️🇩🇪

Instämmer till fullo! :heart: till @ERIKSON URHANDEL
 
En modell som jag ständigt återkommer till och som jag tycker har en riktigt attraktivt begagnatpris. Det var tack vare bilderna på din Autavia som jag beställde min 103 St C med det bruna bandet :)

IMG_20191103_112415-01.jpeg

På så vis! Kul att man inspirerat någon avseende något någon gång.. 🙂

Behöver man en SINN 103 classic12 när man redan har en Autavia 😁

Jag har sålt den sedan länge. Men för att svara på din fråga: Ser inga problem i det.. 🤔🙂
 
Tillbaka
Topp