• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Byter klocka och gör @Jamterik sällskap med DIE-tisdag 👍

IMG_20210907_134453.jpg

Jag vill också vara med i klubben!
IMG_7785.jpg
 
Vet inte om man ska skriva till ledning för Sinn? Mailade Pascal nu på kundtjänst om jag inte kunde få slippa nummer 144 och att de skickade klockan per omgående istället, men fick bara en jäkla GIF till svar :mad:👇

giphydietrich.gif
Trodde du skämtade! Har för mig att leider nein är ett ”artigt nej” men det hjälper ju inte direkt om man inte redan kommunicerat på tyska (och va fa… gifs ut mot kund liksom).
 
Någon som sagt åt dom att gif:ar är modernt och trendigt kanske? ;-)
Äh, tror det är så vanligt nu att det förekommer i mycket internkommunikation på de flesta arbetsplatser - men svårt att se att det är normalt utåt utan att redan ha en ”tagit en öl” nivå i relation. Eller så är det vi som är gamla och mossiga. :oops:

Bild så man inte är för OT.
87BA234F-17BF-4861-84DA-694CE47001AB.jpeg
 
Senast ändrad:
Skojar du??!!
Det är fasen inte seriöst

Vänta, på riktigt? 😮

Trodde du skämtade! Har för mig att leider nein är ett ”artigt nej” men det hjälper ju inte direkt om man inte redan kommunicerat på tyska (och va fa… gifs ut mot kund liksom).

giphyv.gif


Sorry, det är som @vanman riktigt påpekar @Staafen & Co från OWG-mars som har förstört mitt omdömde i användadet av GIF:ar 😅

Så, nej...Pascal har Inte skickat någon GIF och jag har ens inte ställt frågan 😇

joke-jk.gif


Avslutar med ett löfte från min sida som gäller åtminstone veckan ut!

no-more-gifs-stop-sign.gif
 
giphyv.gif


Sorry, det är som @vanman riktigt påpekar @Staafen & Co från OWG-mars som har förstört mitt omdömde i användadet av GIF:ar 😅

Så, nej...Pascal har Inte skickat någon GIF och jag har ens inte ställt frågan 😇

joke-jk.gif


Avslutar med ett löfte från min sida som gäller åtminstone veckan ut!

no-more-gifs-stop-sign.gif
Haha det var ju min första tanke! 😁
Att det var ett skämt alltså
 
Tillbaka
Topp