Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde du skämtade! Har för mig att leider nein är ett ”artigt nej” men det hjälper ju inte direkt om man inte redan kommunicerat på tyska (och va fa… gifs ut mot kund liksom).Vet inte om man ska skriva till ledning för Sinn? Mailade Pascal nu på kundtjänst om jag inte kunde få slippa nummer 144 och att de skickade klockan per omgående istället, men fick bara en jäkla GIF till svar
Någon som sagt åt dom att gif:ar är modernt och trendigt kanske? ;-)Trodde du skämtade! Har för mig att leider nein är ett ”artigt nej” men det hjälper ju inte direkt om man inte redan kommunicerat på tyska (och va fa… gifs ut mot kund liksom).
Sinn:s kundtjänst tar inspiration från OWG-mars tråden.Någon som sagt åt dom att gif:ar är modernt och trendigt kanske? ;-)
Jag har min på F-länk, och jag gillar den väldigt mycket.När vi ändå pratar 104, lite sugen på den med blå tavla. Frågan är; ska man köra på fine eller H länken? Sugen på fine!
Om man bortser ifrån mikrojustering, vad föredrar ni? Har ju H länk på min 556a.
Äh, tror det är så vanligt nu att det förekommer i mycket internkommunikation på de flesta arbetsplatser - men svårt att se att det är normalt utåt utan att redan ha en ”tagit en öl” nivå i relation. Eller så är det vi som ärNågon som sagt åt dom att gif:ar är modernt och trendigt kanske? ;-)
Skojar du??!!
Det är fasen inte seriöst
Vänta, på riktigt?
Trodde du skämtade! Har för mig att leider nein är ett ”artigt nej” men det hjälper ju inte direkt om man inte redan kommunicerat på tyska (och va fa… gifs ut mot kund liksom).
Haha det var ju min första tanke!
Nja. Jag håller mig nog lugn ett tag tillOT;
Känns sådär va?
As you wishNej, jag sitter absolut inte och väntar på att @Yoko ska posta fler bilder på Klassik 12 och med lite tur även med det svarta bandet som var med i lådan.
Var det gröna mjukare?As you wish
Tycker det flyger men är stelt som en pinne rejält obekvämt just nu...
Vad är det där för något?
Ett makro fotoVad är det där för något?
på...??Ett makro foto
Ibland är du så otroligt nyfikenpå...??
Avsevärt. Var mjukt och bekvämt direkt ur lådan (i alla fall mitt)Var det gröna mjukare?
Hörde förresten att Pascal håller på att leta fram ett riktigt hårt vildsvin till @Clark Kent - någon nämnde klövar?Avsevärt. Var mjukt och bekvämt direkt ur lådan (i alla fall mitt)
Krya!
Hemma förkyld. Skönt att Sinn tröstar i alla fall.
Inte många kan säga emot.Avsevärt. Var mjukt och bekvämt direkt ur lådan (i alla fall mitt)
Är det möjligen en 142 St II som har en subdial för datumvisning ?Ett makro foto
Har påven en lustig hatt?Är det möjligen en 142 St II som har en subdial för datumvisning ?