Jag brukar skena i väg OT ibland men undrar om vi inte skådar en mästare här.Vi vita medelålders män är inte i en kundgrupp som står i fokus längre.
Jag känner mig kränkt.
Japp nu retas dem med oss med urinvägsproblem..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag brukar skena i väg OT ibland men undrar om vi inte skådar en mästare här.Vi vita medelålders män är inte i en kundgrupp som står i fokus längre.
Jag känner mig kränkt.
Japp nu retas dem med oss med urinvägsproblem..
Japp. Någon har för mycket fritid tror jag alltJag brukar skena i väg OT ibland men undrar om vi inte skådar en mästare här.
Den tavlan är skitläcker!Dagens räd hos @ERIKSON URHANDEL. Som vanligt blir man så väl behandlad att att det skulle skära i hjärtat att gå tomhänt därifrån
Stort grattis!Otroligt läcker klocka med massor av funktioner. Har lite svårt att förstå varför den fick ligga så länge hos @ERIKSON URHANDEL Detta är definitivt ett fynd.
Grattis!!! 140 & 142 med 24h visare är ju helt underbara!Dagens räd hos @ERIKSON URHANDEL. Som vanligt blir man så väl behandlad att att det skulle skära i hjärtat att gå tomhänt därifrån
Eller så är det tecknet du väntat på?Huaa...
Alla bilder på 103 classic 12 här i tråden får mig att tråna efter en Sinn-Panda... Jag känner mig febrig... Eller vänta! Jag har kanske feber?
På papperet ser den stor ut men sitter helt perfekt på min magra arm. Bandet och bandhornen gör att den känns mindre än den är. Uppdragskrona och kronometer knapparna kommer inte i kontakt med handen så vidare man inte bryter av den.Den tavlan är skitläcker!
Hur upplever du den på armen?
TackStort grattis!
Det ser nog lite mörkare ut än de första bilderna - no offense!
Supersnygg!
Wow. Är det inte ett sånt där Lemania 5100 verk i den där? Som även Fortis kört med.Otroligt läcker klocka med massor av funktioner. Har lite svårt att förstå varför den fick ligga så länge hos @ERIKSON URHANDEL Detta är definitivt ett fynd.
Det lät lite väl kaxigt, var inte Heuer före med sin Autavia på 60 talet?
Är det förresten någon som tänkt på detta?
Nu kanske jag svär i kyrkan, men på Guinands hemsida går idag att läsa "It's Guinand who creates Originals!"...
Tankar och funderingar? Likheten är ändå förslående. Ja, jag vet att Helmut hoppade till Sinn osv. osv.
Det går inte att tala om original med den modellen. Den har kopierats och stulits av mer eller mindre alla.
Är det förresten någon som tänkt på detta?
Nu kanske jag svär i kyrkan, men på Guinands hemsida går idag att läsa "It's Guinand who creates Originals!"...
Tankar och funderingar? Likheten är ändå förslående. Ja, jag vet att Helmut hoppade till Sinn osv. osv.
Nix den här är modernare har ett Dubois-Depraz 2070 verkWow. Är det inte ett sånt där Lemania 5100 verk i den där? Som även Fortis kört med.
Graham?Nu är målet nått. Sinn lådan är full. Dax att börja samla på nästa märke
Grattis! Ett bra köp!Tja.. en liten tröst investering så här i början på veckan
TackGrattis! Ett bra köp!
Nu är målet nått. Sinn lådan är full. Dax att börja samla på nästa märke
Nääää... Funderar på att börja samla på rosa parfymklockorGraham?
Vi måste skramla ihop en ny Sinn-låda till perhog.Nu är målet nått. Sinn lådan är full. Dax att börja samla på nästa märke
Eller köp en likadan låda som Yoko har?Nu är målet nått. Sinn lådan är full. Dax att börja samla på nästa märke
Tack å allt är SINN-trådens felFantastisk samling! Stort grattis!
Vi måste skramla ihop en ny Sinn-låda till perhog.
Nej Nej.. Nu blir det inga fler SINN-Klockor, en box till skulle innebär ytterligare 6 och flera år med djupa hål i plånbokenEller köp en likadan låda som Yoko har?
Det var nog inte så viktigt på 50/60 -talet.Det lät lite väl kaxigt, var inte Heuer före med sin Autavia på 60 talet?
Underbart ju, nu vill vi ha återtåget av finanzplatsuhren också! Och damklockorna!Plötsligt senaste veckorna är det som att det blivit en väldig ökning av trådens Sinn-bredd. Mer än bara 104r och 556r.
Det är inte bara modeller klockor som ökat, även antal sidor per dag i tråden. Snart blir man väll tvungen att anställa någon som håller koll på vad som skrivsPlötsligt senaste veckorna är det som att det blivit en väldig ökning av trådens Sinn-bredd. Mer än bara 104r och 556r.
Det är som att fråga vem uppfann hjuletDet var nog inte så viktigt på 50/60 -talet.
Mönsterskydd på design verkar inte varit uppfunnet då.
Frågade Guinand om just deras ordval och de menar att de gjort en retro på deras modell 255 som bevisligen fanns i början av 60-talet.
Jag gillar den.
Samma motor under huven osv.