Lovar att jag inte ska röka. Jag var covid-negativ i alla fall.Krya!
Förresten; Rök inte när du är förkyld, eller aldrig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lovar att jag inte ska röka. Jag var covid-negativ i alla fall.Krya!
Förresten; Rök inte när du är förkyld, eller aldrig
Är fiskar vattentäta?Har påven en lustig hatt?
Är fiskar vattentäta?
OT. Det är lite oklart... Har påven en lustig hatt?Har påven en lustig hatt?
De flesta är rätt lustiga, den platta är ingen hattOT. Det är lite oklart... Har påven en lustig hatt?
Snacka om goda nyheter!Saxat från facebookgruppen ”Sinn Watches” (kortat/klippt det ointressanta i texten):
”…I had the opportunity to meet Joerg Dandl, Head of Sales globally, to have a chat about our pressing thoughts…
…I had the chance to tell him that members are crying out for more dial colours in the U50 range. Good news, in the works! What I can carefully also divulge, is that another model may get a downsized brother to appease a wider audience
I then spoke about the clasp. He understands the growing frustration and that this will be addressed at some point. They are extremely backed up.
What about the ceramic bezel? He said whilst this is reserved for the new 103 limited edition, they are studying the range to see where it may be suitable. I mentioned the matte ceramic bezel such as the one found on the Pelagos…. He wrote something in his notepad.
I was desperate to know what will happen in the EZM range. He confidently told me that very nice things will come in the EZM range, but next year. Many of us want a EZM chronograph I reassured him …
Saxat från facebookgruppen ”Sinn Watches” (kortat/klippt det ointressanta i texten):
”…I had the opportunity to meet Joerg Dandl, Head of Sales globally, to have a chat about our pressing thoughts…
…I had the chance to tell him that members are crying out for more dial colours in the U50 range. Good news, in the works! What I can carefully also divulge, is that another model may get a downsized brother to appease a wider audience
I then spoke about the clasp. He understands the growing frustration and that this will be addressed at some point. They are extremely backed up.
What about the ceramic bezel? He said whilst this is reserved for the new 103 limited edition, they are studying the range to see where it may be suitable. I mentioned the matte ceramic bezel such as the one found on the Pelagos…. He wrote something in his notepad.
I was desperate to know what will happen in the EZM range. He confidently told me that very nice things will come in the EZM range, but next year. Many of us want a EZM chronograph I reassured him …
TLDR;
-Fler färger på U50 på gång
-Ännu en model ska bli downsizad
-De håller på och kollar på spännet till länken men inget lovat.
-De kollar på andra modeller som keramisk bezel kan passa till.
-EZM kommer antagligen först nästa år
Saxat från facebookgruppen ”Sinn Watches” (kortat/klippt det ointressanta i texten):
TLDR;
-Fler färger på U50 på gång
-Ännu en model ska bli downsizad
-De håller på och kollar på spännet till länken men inget lovat.
-De kollar på andra modeller som keramisk bezel kan passa till.
-EZM kommer antagligen först nästa år
Intressant (såvida det inte är en översättningsmiss) att han nämnde EZM nyheter i plural.Som sagt, goda nyheter Bortsett från den sista angående nya EZM först under nästa år Men å andra sidan inte helt förvånande...
Och precis där blev jag ledsenSom sagt, goda nyheter Bortsett från den sista angående nya EZM först under nästa år Men å andra sidan inte helt förvånande...
Ja vad roligt med U50 i ljusgrönt - verkligen toppen!Snacka om goda nyheter!
Men se där vad som tittade fram i hela som härlighet!
Du och jag kanske inte är representativa för Sinn-populationen men jag håller med. Massa glada färger i en dykare känns märkligtJa vad roligt med U50 i ljusgrönt - verkligen toppen!
Med blank bezel i topasgrönt och band gjort av mjukt bisamskinn.
Va fan- ezm då?
Har herrn varit o handlat?
Tja.. en liten tröst investering så här i början på veckanHar herrn varit o handlat?
Just det, du har inte köpt någon sinn sedan förra veckanTja.. en liten tröst investering så här i början på veckan
Men va f-n läste du inte "What I can carefully also divulge, is that another model may get a downsized brother to appease a wider audience" eller har du tappat läsglasögonen.Ja vad roligt med U50 i ljusgrönt - verkligen toppen!
Med blank bezel i topasgrönt och band gjort av mjukt bisamskinn.
Va fan- ezm då?
kräver wristshot!Tja.. en liten tröst investering så här i början på veckan
Du klär så fint i din blygsamhetTja.. en liten tröst investering så här i början på veckan
Men va f-n läste du inte "What I can carefully also divulge, is that another model may get a downsized brother to appease a wider audience" eller har du tappat läsglasögonen.
Du ska köpa båda och hålla tyst. Nä men det ena släppet utesluter ju inte det andra. Hoppas på båda.
Jag vill inte ha en mindre UX - jag vill köpa något rejält nytt som tål allt.
Ibland undrar jag om ni alla verkligen finns eller om det bara är robotar som skriver för att pusha säljJust det, du har inte köpt någon sinn sedan förra veckan
Jag har faktiskt inte köpt någon sinn sen förra sommaren då jag inhandlade en 103 klassikJust det, du har inte köpt någon sinn sedan förra veckan