Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
103:an är sannerligen läcker!
Du kan få en svart i brist på annat, denna har seglat upp på mest använd listan här. Har den när jag bygger, jagar och allt slit och släng.
Det är nog att den är såpass tunn som gör den lite smidigare att ha på när man grejar och riskerar att slå i saker.
Solen värmer magisk nu
Var kanske inte vad jag tänkt byta till idag och solen orkar inte längre upp ovanför grannhuset. Men säger Stålmannen att det är dags att använda 856 UTC, who am I to argueTänk om man kunde få lite solskensbilder på 856UTC från @Yoko idag
Var kanske inte vad jag tänkt byta till idag och solen orkar inte längre upp ovanför grannhuset. Men säger Stålmannen att det är dags att använda 856 UTC, who am I to argue
Åh, nu blev man sugen igen. Villhöver en sådan tror jag.Du kan få en svart i brist på annat, denna har seglat upp på mest använd listan här. Har den när jag bygger, jagar och allt slit och släng.
Det är nog att den är såpass tunn som gör den lite smidigare att ha på när man grejar och riskerar att slå i saker.
Solen värmer magisk nu
Tack Fantastisk klocka! Någon som minns back in the days när det var utlottning av @Jaggis 856 UTC?
Om jag nu inte minns helt fel så är det just den jag har Den tog dock en liten omväg innan den hamnade hos mig
Tror knappast att en nästan sprillans 856 UTC full set hade legat osåld mer än några minuter idag om det kom ut en på köp & sälj för 11´. Dessutom med gummi på viklås, Sinn originalläder samt ett travel case.
Kanske en 856 UTC Cathay i titan? Lånad bild.Måste verkligen skaffa en 856 UTC vad det lider. Så ruskigt bra klocka!
Kanske en 856 UTC Cathay i titan? Lånad bild.
Tror knappast att en nästan sprillans 856 UTC full set hade legat osåld mer än några minuter idag om det kom ut en på köp & sälj för 11´. Dessutom med gummi på viklås, Sinn originalläder samt ett travel case.
Den har faktiskt t.o.m en badge som jag inte har påträffats med någon annan Sinn
Den är gjord på återvunnet titan från en 747 och det tycker jag är är coolt.Nej, blir det 856 UTC blir det den vanliga i stål. Inte alls förtjust i när man gör specialupplagor och trycker ändamålet på tavlan.
Gröna och röda visarna, för all del. Det är ju en rolig detalj som särskiljer från originalet. Men för mig blir att trycka CX 747 Boeing likamed att man måste ha någon personlig koppling för att det ska vara intressant. Såg i Tudor-tråden att det skulle komma en GMT med Nymans tryckt på tavlan. Kul som företagsklocka om den delas ut på julfesten. Att köpa för 40 papp, not so much.
Edit: Häääär kommer tvåan och första förloraren .Den har faktiskt t.o.m en badge som jag inte har påträffats med någon annan Sinn
@Yoko Det är @ERIKSON URHANDEL som har tryckt upp de där en gång i tiden. Så har man en badge till klockan är den garanterat såld i Sumpan
Jag blir hellre jagad av vargar...Det ser ut som att du är jagad av krokodilen du snott skinnet av samtidigt som du tar kort
Historian bakom de svarta badgen har berättats i den denna tråd för x hundra sidor sedan. Minns inte vem som skrev inlägget.Jag får nog revidera att det enbart kan vara en Sumpanklocka om den kommer med en badge.
Sinn Wristwatch Men 6100 Regulator Manual Silver Dial W/Box, Warranty Card | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Sinn Wristwatch Men 6100 Regulator Manual Silver Dial W/Box, Warranty Card at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Historian bakom de svarta badgen har berättats i den denna tråd för x hundra sidor sedan. Minns inte vem som skrev inlägget.