Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är svart, i min mening, men kan ha bruna inslag i samband med sunburstVilken färg har tavlan egentligen?
Vänner. Vad är det för klocka Rikard har i senaste avsnittet i ”Det sitter i väggarna”? Lyckas inte få en bra bild. Bandhornen känns lika 103. Kollade bandet som liknar struts men kan inte se märket på spännet. Ledsen för dåliga bilder.
Finns hyfsat tydliga bilder att gräva i. Inte sett någon klar logo än.
Viggen Lemania.
Ber om ursäkt för bilden och en fnösktorr vinterhand. Provade klockan inför Kaplans decemberauktion för 2-3 år sedan.
Snyggt.Viggen Lemania.
Ber om ursäkt för bilden och en fnösktorr vinterhand. Provade klockan inför Kaplans decemberauktion för 2-3 år sedan.
Snart en månad med 356?God morgon tråden!
HahaBlev ingen post igår, men det var ert fel. Ni hade ju hunnit skriva så pass mycket att 95% av SAOL hade behövt användas. Svårt att ha ett heltidsjobb vid sidan av denna tråd...
Nåväl. Hoppas fler av er fick njuta av sommaren som gjorde comeback.
God morgon tråden!
Haha
Ibland undrar jag om det är någon robot som skriver alla inlägg?
Är det båda originalband? Sjukt snygg kombo oavsett.103 Klassik 12 och 103 A Sa B.
Supersuddigt... Sorry...
Jag gillar verkligen utseendet på de där banden och samma "problem" är det på Isofrane...här jämfört med mitt nya band som sitter perfekt.656 på Borealis. Lite tveksam till kombon. Det är jäkligt synd också att de inte säljer sina band i åtminstone två olika längder. Ett mysterium faktiskt att det inte är någon typ av branschstandard.
Jag gillar verkligen utseendet på de där banden och samma "problem" är det på Isofrane...här jämfört med mitt nya band som sitter perfekt.
Men tänker att de är väl så långa just för att kunna bära klockan utanpå dykardräkten?
Jag har funderat på om jag skulle skära av bandet lite?
Topp tio i Darwin Award eller?
I ditt fall handlar det bara om 1 cm., inte inne bland hålen. Skulle se hyggligt ut med en kapning i samma vinkel som original är min gissning.Jag gillar verkligen utseendet på de där banden och samma "problem" är det på Isofrane...här jämfört med mitt nya band som sitter perfekt.
Men tänker att de är väl så långa just för att kunna bära klockan utanpå dykardräkten?
Jag har funderat på om jag skulle skära av bandet lite?
Topp tio i Darwin Award eller?
Tycker det är roligt att det enda landet som är med är IslandBlev ett byte till något lätt och ledigt.
Mm en riktigt vass kniv och så skära.I ditt fall handlar det bara om 1 cm., inte inne bland hålen. Skulle se hyggligt ut med en kapning i samma vinkel som original är min gissning.
Linjal och bra rakbladskniv och du blir gummidoktorn.Mm en riktigt vass kniv och så skära.
Eller så får jag börja ha våtdräkt på mig?
UX på struts??
Båda är band från Sinn.Är det båda originalband? Sjukt snygg kombo oavsett.