Absolut, jag tänkte bara på dem du jämförde med.Fast det finns ju många kronografverk som är lägre än SW500 och i en klocka för ca 150 papp förväntar jag mig något annat faktiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut, jag tänkte bara på dem du jämförde med.Fast det finns ju många kronografverk som är lägre än SW500 och i en klocka för ca 150 papp förväntar jag mig något annat faktiskt.
Om två dagar har jag varit OWG hela september!
Ska bli kul och läsa alla reaktioner när du lägger ut alla andra på köp och sälj!Om två dagar har jag varit OWG hela september!
Edit: ser att lite polly är på sin plats, får ordna det...
Typ, köp 6 st Sinn, betala för 9 då.......Ska bli kul och läsa alla reaktioner när du lägger ut alla andra på köp och sälj!
Du gör helt rätt - köpa en ALFA - vooohoo!
Sig Sauer-sikte i bakgrunden, vad gör du egentligen?!Om två dagar har jag varit OWG hela september!
I could tell you...but then I had to kill you....and we don´t want that, do we?! ;-)Sig Sauer-sikte i bakgrunden, vad gör du egentligen?!
Mer seriöst, köpte ett utan att veta vad jag egentligen köpte, nu läser jag på....I could tell you...but then I had to kill you....and we don´t want that, do we?! ;-)
Har inte fattat det där med OWG är som att äta nudlar morgon, middag och kväll en hel månadOm två dagar har jag varit OWG hela september!
Oxfilé om man håller sig till Sinn!Har inte fattat det där med OWG är som att äta nudlar morgon, middag och kväll en hel månad
Ännu mer tydlighet, jag ska börja jaga igen efter 10års uppehåll....mycket har hänt på marknaden sedan jag la av.Mer seriöst, köpte ett utan att veta vad jag egentligen köpte, nu läser jag på....
Ska du jaga digitalt? Vad är det för fel på sikte och korn? Målsökande ammunition?Ännu mer tydlighet, jag ska börja jaga igen efter 10års uppehåll....mycket har hänt på marknaden sedan jag la av.
Sabba nu inte min vilja att köpa mer prylar.....Ska du jaga digitalt? Vad är det för fel på sikte och korn? Målsökande ammunition?
Ett rödpunkt sikte motsvarar väll en rätt okej SINN eller hur?Sabba nu inte min vilja att köpa mer prylar.....
SINN:s alligatorpräglade koband är stela. Satsa på ett riktigt alligator istället.. Gummiband på en flygklockaHmm, alligatorn som hängde med är nog det styvaste bandet jag har upplevt. Känns faktiskt inte alls bekvämt, men vet ju att det blir bättre med tiden. Oavsett blir det bandbyte så fort ett curved rubber anländer.
JAG VET!!!
Mumma på ett grönt Nato, tror jag postade en reklambild för någon månad sedan, det är riktigt häftig…JAG VET!!!
Fattar inte varför vissa band är stenhårda?Hmm, alligatorn som hängde med är nog det styvaste bandet jag har upplevt. Känns faktiskt inte alls bekvämt, men vet ju att det blir bättre med tiden. Oavsett blir det bandbyte så fort ett curved rubber anländer.
Riktigt bra på det bandet!857 UTC står modell för övningsfoto nr2.
Jösses-Skarp varning gällande Sinn-klockor på eBay just nu!
Det har dykt upp ett antal klockor med säljare från Frankrike som har gemensamt att de saknar tidigare omdömen i kombination med att det är orimligt billiga klockor, med Köp nu-priser långt under marknadspris och nästan identiska belopp. Olika säljare för respektive klocka. Det här är garanterat bluff.
Anmäler du det till ebay?Skarp varning gällande Sinn-klockor på eBay just nu!
Det har dykt upp ett antal klockor med säljare från Frankrike som har gemensamt att de saknar tidigare omdömen i kombination med att det är orimligt billiga klockor, med Köp nu-priser långt under marknadspris och nästan identiska belopp. Olika säljare för respektive klocka. Det här är garanterat bluff.
Har du köpt och testat på B?Någon som har något förslag på vad detta Di-Modell Pilot 20mm skulle passa för Sinn (eller kanske annat)? Det passar inte 856 iaf utan kräver bredare bandhorn för att göra sig tror jag.
Ja köpte till 856B men jag såg direkt att det inte passade så jag behövde inte ens montera. Slant i tanken där. Men skulle kanske passa bättre på 103/104/105/903 om jag får gissa?Har du köpt och testat på B?