Låter vettigt.Nä, inte de rengörande eller de skyddande, men de vårdande. I alla fall om vi talar kalvskinn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter vettigt.Nä, inte de rengörande eller de skyddande, men de vårdande. I alla fall om vi talar kalvskinn.
Brum brum bräääk. Fritt översatt.Vad säger Björnen?
@ERIKSON URHANDEL klarar nog av detFörsta gången jag härjar i Sinn-tråden.. Ingen erfarenhet alls av märket, men verkar ju göra snygga klockor! Vem kan sälja in Sinn till mig på en (1) mening?
DU har problem
Hur fasen gick det här till?
Mitt femtusende inlägg här på KS - jag får nog prata med någon kollega nere på psyk.
Jag kommer dock skylla på ALLA som hänger på den här tråden -DET ÄR ERT FEL - INTE MITT!!!!!
Ingen fara, det är ju inte 5000 inlägg i sinn-tråden du är skyldig till
Hur fasen gick det här till?
Mitt femtusende inlägg här på KS - jag får nog prata med någon kollega nere på psyk.
Jag kommer dock skylla på ALLA som hänger på den här tråden -DET ÄR ERT FEL - INTE MITT!!!!!
Första gången jag härjar i Sinn-tråden.. Ingen erfarenhet alls av märket, men verkar ju göra snygga klockor! Vem kan sälja in Sinn till mig på en (1) mening?
Oj.. den låg inte många timmar på C24Jösses.. och det är den gamla, vad ska då inte klassik12 hamna på när flipparna kommer igång
https://www.chrono24.se/sinn/103-klassik-tri-compax--id20956871.htm
Ett tecken på ”rätt” pris med andra ordOj.. den låg inte många timmar på C24
Om man tycker 38 tusen är rätt prisEtt tecken på ”rätt” pris med andra ord
Är denna större i diameter än moderna?Fullständigt skamlös reklam :
Tillbakadragen - Sinn 903 ST 90-tal, sista chansen
Bondegenerna ger sig till känna och det är dags att höstrensa inför den karga vintern. Sinn 903 med Lemania handjagat verk, senare halvan av 90-talet har jag fått för för mig. Köptes av mig för ungefär två år sedan från Zeitauktion. Tyvärr har den inte fått så mycket handledstid och det är...klocksnack.se
Vet inte om jag tycker det ;-) men det känns ju som att mycket på C24 ligger ”fel” i pris och ligger där vecka ut och in, men det är väl så, det är först när köpare och säljare har samma uppfattning om vad som är rätt pris som affärer genomförs ….Om man tycker 38 tusen är rätt pris
Den är go den där, du har gjort ett bra köp!Fint väder idag att lufta DS ett par minuter
Håller med dig. Många priser som ligger på C24 verkar vara önskedrömmar. Blev därför lite förvånad när denna 103 Klassik bara låg kvar ett par timmar.Vet inte om jag tycker det ;-) men det känns ju som att mycket på C24 ligger ”fel” i pris och ligger där vecka ut och in, men det är väl så, det är först när köpare och säljare har samma uppfattning om vad som är rätt pris som affärer genomförs ….
Tack. Den är helt fantastisk. Bra köp hmmm. för säljaren i alla fallDen är go den där, du har gjort ett bra köp!
Tänk inte så, jag tänker att blir jag glad av vad det än må vara jag köpt så är det en bra affär!Tack. Den är helt fantastisk. Bra köp hmmm. för säljaren i alla fall
Självklart är jag glad över köpet, överdriver lite bara. Det fanns faktiskt ett par billigare men jag tyckte det var lika bra att lägga en extra peng på en klocka som var helt oanvänd.M
Tänk inte så, jag tänker att blir jag glad av vad det än må vara jag köpt så är det en bra affär!
Certina?Fint väder idag att lufta DS ett par minuter
Håller med dig. Många priser som ligger på C24 verkar vara önskedrömmar. Blev därför lite förvånad när denna 103 Klassik bara låg kvar ett par timmar.
Såg den finska också. Den var mer svårsåld kanske pga en del slitage. Den som gick idag såg nästan oanvänd ut.Det är nog den dyraste Klassik som jag har sett säljas så snabbt. Det väsentligt billigare finska syskonet som låg ute för ca 25´ bara för några veckor sedan låg osåld under betydligt längre period. Tycker att de vanligtvis ligger mellan ca 25-32´.
Gammal gubbstrutt ?? Det är ju en ädel 50-talist
Kände nästan hur hjärtat stannade och Sinn förstördes för mig när gamle gubbstrutsen Sauk drog fram fram denna. Men oavsett vad man tycker om honom, får man ändå ge honom att han hade rätt så balla klockor.
Och det gröna buffelbandet eller?Kvällens klocka Sinn 103 Sa G . Försöker vädra klockorna lite då och då..
Grönt vildgrisband, lånat från 103 klassik12 lådanOch det gröna buffelbandet eller?