Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rackarns vad clean den är! Hur är lumen?"Clean"
Oh, BGW9?! Trodde faktiskt Sinn bara körde grön lumeSom de flesta andra Sinn skulle jag säga.
Du har helt rätt, tänkte inte på detOh, BGW9?! Trodde faktiskt Sinn bara körde grön lume
Som de flesta andra Sinn skulle jag säga.
Mina gissningar var helt åt…. Var det någon i tråden som tog u50 som såldes idag hos ErikssonKanske inte vad ni trodde men jag står för mitt val
Den har, i min mening, fått alldeles för lite uppmärksamhet i tråden och är ju typ mer ovanlig än en Klassik 12 just nu
Mina gissningar var helt åt…. Var det någon i tråden som tog u50 som såldes idag hos Eriksson
@Yoko Nu är din Sinn-låda snart helt full
Grymt fin tanken är att jag ska komplettera min samling med en vit 105 UTCSpammar med en till, sorry...
Grymt fin tanken är att jag ska komplettera min samling med en vit 105 UTC
Sant va inne i somras hos Eriksson och tänke köpa en 105 utc men gick ut med den svarta ”non utc” och tänkte att jag få kompensera med den vita 105an utc inom en snar framtidDetsamma! Ja, den vita 105 UTC är grym den också. Kanske lite mer åt "sommarhållet" men det är ju väldigt individuellt hur man känner vad det gäller det . Gillar "non UTC" varianten också
Sant va inne i somras hos Eriksson och tänke köpa en 105 utc men gick ut med den svarta ”non utc” och tänkte att jag få kompensera med den vita 105an utc inom en snar framtid
Det vore jäkligt skoj att se en sådan i tråden. Säkert snyggare irl än Sinns produktbilder dessutom.Trådhjälp efterfrågas, jag är i valet och kvalet att köpa en 356 koppar eller ej, är det någon som har en eller har haft en som kan uttala sig om den?? Jag tycker att den är läcker men kanske lite väl koppar...fan oxå! Kan inte bestämma mig! :-(
Vi måste åka till Frankfurt!Trådhjälp efterfrågas, jag är i valet och kvalet att köpa en 356 koppar eller ej, är det någon som har en eller har haft en som kan uttala sig om den?? Jag tycker att den är läcker men kanske lite väl koppar...fan oxå! Kan inte bestämma mig! :-(
Trådhjälp efterfrågas, jag är i valet och kvalet att köpa en 356 koppar eller ej, är det någon som har en eller har haft en som kan uttala sig om den?? Jag tycker att den är läcker men kanske lite väl koppar...fan oxå! Kan inte bestämma mig! :-(
Se där.. Lördags shopping. Gratulerar.Kanske inte vad ni trodde men jag står för mitt val
Den har, i min mening, fått alldeles för lite uppmärksamhet i tråden och är ju typ mer ovanlig än en Klassik 12 just nu
Måste gratulera till ett ypperligt bra bandval till samtliga pärlor!Litet tafatt försök
Måste gratulera till ett ypperligt bra bandval till samtliga pärlor!
En hobby måste få kosta. Det kanske ser dyrt ut men ta ett SMS lån.. Som du sen kan betala av med ett nytt o.s.vUtan tvekan tegimenterad. Den keramiska på Klassik 12 har en helt annan "glans". Gillar verkligen den matta färgen på både tavla och vridring
Ja, en blästrad F-link hade varit trevligt. Får ställa frågan till Sinn och höra om det är möjligt att köpa en sådan. Det här kommer att bli dyrt
Hoppas på att ABP till Klassik 12 dyker upp kommande vecka. Återstår att se om det blir bra eller inte...
Jag gillar att ni går all in med banden. Ni är min inspirationskälla och draghjälp när det känns för dyrt .En hobby måste få kosta. Det kanske ser dyrt ut men ta ett SMS lån.. Som du sen kan betala av med ett nytt o.s.v
Ny inspiration på gång om ett par veckorJag gillar att ni går all in med banden. Ni är min inspirationskälla och draghjälp när det känns för dyrt .
Jag gillar att ni går all in med banden. Ni är min inspirationskälla och draghjälp när det känns för dyrt .
Seså.. Inte vara nervös. Är inte bandet som du tänkt dig kan du alltid beställa ett nytt, testa då strap customizer så är du säker på att få exakt det du vill ha. Det anda kan du montera på en skräp klocka eller så kan jag hjälpa dig att kasta detJag skyller på @perhog om det bli fel Nåja, det känns sjukt konstigt att beställa band i de här prisklasserna utan att ha en aning om hur de ser ut i verkligheten så ja, jag är nervös