• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Åker på kalas med U1SE
24C44C83-ACC2-4E23-9FD1-EB95EE2209C6.jpeg

Nu måste jag genast lägga en beställning på detta band :p

[EDIT] Någon som vet om vi på KS fortfarande har någon rabattkod? {/EDIT}
Ja det måste du! 😁

Kanske inte vad ni trodde men jag står för mitt val😍

Den har, i min mening, fått alldeles för lite uppmärksamhet i tråden och är ju typ mer ovanlig än en Klassik 12 just nu😳

IMG_20211009_150612.jpg

Suveränt och stort grattis!

Precis som du skriver så har 105 för oförtjänt lite uppmärksamhet på forumet. Nu måste du bara tjata på Frankurt om F 😊

Jag tycker att vridringen ser mer keramisk än tegimenterad ut. Hur upplevs den live?

Suveränt och stort grattis!

Precis som du skriver så har 105 för oförtjänt lite uppmärksamhet på forumet. Nu måste du bara tjata på Frankurt om F 😊

Jag tycker att vridringen ser mer keramisk än tegimenterad ut. Hur upplevs den live?

Utan tvekan tegimenterad. Den keramiska på Klassik 12 har en helt annan "glans". Gillar verkligen den matta färgen på både tavla och vridring:heart:
Ja, en blästrad F-link hade varit trevligt. Får ställa frågan till Sinn och höra om det är möjligt att köpa en sådan. Det här kommer att bli dyrt:eek:

Utan tvekan tegimenterad. Den keramiska på Klassik 12 har en helt annan "glans". Gillar verkligen den matta färgen på både tavla och vridring:heart:
Ja, en blästrad F-link hade varit trevligt. Får ställa frågan till Sinn och höra om det är möjligt att köpa en sådan. Det här kommer att bli dyrt:eek:
No pain, no gain!!❤

Blästrad F-länk hade varit läckert, kanske är en sådan som skulle få även EZM3F att kännas med dressig ;-)

Tillbaka
Topp