Säkert ;-)Ta din siesta du, jag har inte bråttom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säkert ;-)Ta din siesta du, jag har inte bråttom
Är ju F1 kval nu...Säkert ;-)
Är ju F1 kval nu...
Jag tror jag vet vad du har köpt!!!Är ju F1 kval nu...
Kul! Och lite oväntatKanske inte vad ni trodde men jag står för mitt val
Den har, i min mening, fått alldeles för lite uppmärksamhet i tråden och är ju typ mer ovanlig än en Klassik 12 just nu
Sinn har allt! Traditionella flygare, dykare och finansur. Och det moderna dvs 105. Gillar!Kanske inte vad ni trodde men jag står för mitt val
Den har, i min mening, fått alldeles för lite uppmärksamhet i tråden och är ju typ mer ovanlig än en Klassik 12 just nu
En gul en ute på äventyr ser jag.
Är faktiskt en som inte var med på min första bild.En gul en ute på äventyr ser jag.
Tycker de lyfter vyn från Södra Hamn bra där de ligger under somrarna!
Den har jag aldrig sett där uppe. Vilken liten en! Bara stött på asagudarna, och där saknas en. Ymer kanske?Är faktiskt en som inte var med på min första bild.
Ja det måste du!Nu måste jag genast lägga en beställning på detta band
[EDIT] Någon som vet om vi på KS fortfarande har någon rabattkod? {/EDIT}
Ale, Atle, Frej, Oden och Ymer. Oden saknas på bilden.Den har jag aldrig sett där uppe. Vilken liten en! Bara stött på asagudarna, och där saknas en. Ymer kanske?
Kanske inte vad ni trodde men jag står för mitt val
Just ja. Den brukar vara på forskningsuppdrag i Arktis eller nått sånt på somrarna. Ingen rast, ingen ro!Ale, Atle, Frej, Oden och Ymer. Oden saknas på bilden.
Skicka ett PM till @Royal Straps så löser han det.Nu måste jag genast lägga en beställning på detta band
[EDIT] Någon som vet om vi på KS fortfarande har någon rabattkod? {/EDIT}
Suveränt och stort grattis!
Precis som du skriver så har 105 för oförtjänt lite uppmärksamhet på forumet. Nu måste du bara tjata på Frankurt om F
Jag tycker att vridringen ser mer keramisk än tegimenterad ut. Hur upplevs den live?
No pain, no gain!!❤Utan tvekan tegimenterad. Den keramiska på Klassik 12 har en helt annan "glans". Gillar verkligen den matta färgen på både tavla och vridring
Ja, en blästrad F-link hade varit trevligt. Får ställa frågan till Sinn och höra om det är möjligt att köpa en sådan. Det här kommer att bli dyrt
Är det i Luleå?
Litet tafatt försök
JappÄr det i Luleå?
Skoj, har ett vagt minne av att jag sett de där isbrytarna där.
Blästrad F-länk hade varit läckert, kanske är en sådan som skulle få även EZM3F att kännas med dressig ;-)Utan tvekan tegimenterad. Den keramiska på Klassik 12 har en helt annan "glans". Gillar verkligen den matta färgen på både tavla och vridring
Ja, en blästrad F-link hade varit trevligt. Får ställa frågan till Sinn och höra om det är möjligt att köpa en sådan. Det här kommer att bli dyrt
Blästrad F-länk hade varit läckert, kanske är en sådan som skulle få även EZM3F att kännas med dressig ;-)