Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan han göra krokodiler??Jag kanske ska fråga om han Ivan gör .........
True that! Minst 500m gärna 5000m ;-)Jag föredrar dykare av någon anledning. Men när jag kollar på andra märken tänker jag 200m wr? Det är väl ingen dykare, det är ju en flieger måste ju vara minst 500m.
Är det bara jag som har blivit sådan?
Hehe, läste kommentaren igen. Bund-s-förvant. Hehe.Vaa. Min stora bundsfövant sviker mig.
Lekte lite med makro för länge sedan. Klockan borta men saknad.
9-10 +/- några hundralappar beroende på skick är nog rimligt.Hej tråden,
Vad är vettig pris för en vit Sinn 104 i okej skick, fullsett, H-länk och drygt ett år gammal?
Tack!9-10 +/- några hundralappar beroende på skick är nog rimligt.
Den kombon verkar vara ovanlig? Bildgooglat och hittar ingen?Finns det någon här som har en 556 I RS på F-länk som kan lägga upp några wristshots ?
Har ej hittat något heller. Får bli en tur till Erikson Urhandel.Den kombon verkar vara ovanlig? Bildgooglat och hittar ingen?
Den kombon verkar vara ovanlig? Bildgooglat och hittar ingen?
556i på fine link generellt verkar vara ovanligt. Har @ERIKSON URHANDEL 556i RS på fine link inne?Har ej hittat något heller. Får bli en tur till Erikson Urhandel.
Finns det någon här som har en 556 I RS på F-länk som kan lägga upp några wristshots ?
God morgon tråden! Grötfrukost i magen, nu blir det träning.
Letade runt på tz-forum och hittade den här skönhetenHar ej hittat något heller. Får bli en tur till Erikson Urhandel.
Det är verkligen en lyckad modellMin säger hej!
Finns det någon här som har en 556 I RS på F-länk som kan lägga upp några wristshots ?
Hej,
Ta din siesta du, jag har inte bråttomJag som skulle ta en lunchsiesta....nu får det vänta