Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen fullträff kanskeTestar en väldigt ljus rem. Funkar väl men känns, hmmm...
KräksTestar en väldigt ljus rem. Funkar väl men känns, hmmm...
Ingen fullträff kanske
En behandling med bivaxet, sen är du i hamn.Testar en väldigt ljus rem. Funkar väl men känns, hmmm...
Den där Sinn:en är ju grym och den ska absolut sitta på länk!Men länk är ju min grej.
Tre klockor som bärs ungefär lika stort.
Undrar vad nästa blir?
Nejje! Den är så fin!Den där Sinn:en är ju grym och den ska absolut sitta på länk!
Och "Rollen" kan du nästan sälja, -klart tråkigast på den där bilden..
Fööööör konstigt! Men slätt istället för alligator blir nog en helt annan historia.Testar en väldigt ljus rem. Funkar väl men känns, hmmm...
God morgon!
Den är super. Precis som du skrev på bloggen skulle nog jag också sakna en dykbezel, men i övrigt är allt spot on för mig.God morgon!
Den e grym! Klämde på en inne hos erikssons för nån vecka sen. Perfelt storlek. Ball teknologi. Tycker om bland annat om känslan i länken. Den är lätt o smidig men samtidigt med bra kvalitékänsla. Det gäller iofs inte bara länken utan hela klockan.
Hoppas nån klipper den, bra köp! Jag har köpt färdigt för i år!
Den är super. Precis som du skrev på bloggen skulle nog jag också sakna en dykbezel, men i övrigt är allt spot on för mig.
Ja är man inte besatt av bezel, vilket jag är, så har den allt. Sjukt smidig. Tycker också att någon här borde klippa den så att jag kan köpa den där EZM13 som poppade upp igår
Vettigt pris på den! Hoppas att den stannar här i trådenGod morgon!
Testar en väldigt ljus rem. Funkar väl men känns, hmmm...
Bara jag här som är ett fan av 856 eller?
Du är inte ensam, jag var nära att köpa den utan UTC för 2v sen.
Ska jag ha en till Sinn då blir det utan tvekan den! Kombinationen tegimenting, Ar dehumidifying, antimagnetisk, tydligheten och slimmad finner jag helt underbart!
Kul! Kan du tänka dig en bättre beggad så har du väl inte missat var det finns en
Jag hade helt missat!
Är egentligen ute efter exkl UTC för att jag vill komma åt den cleana looken. Synd att jag precis la motsvarande summa på nya fram och bak dämpning på min hoj plus annat bling bling.
...såvida du inte är intresserad av en UX för byte ?
Ja det var synd! Haft UX redan. Underbar. Nu är det EZM13 som står överst på önskelistan!
Jag gillar den massor! Stor fan av 856.Bara jag här som är ett fan av 856 eller?
En gång är ingen gång... Har ju viftats med gamla rollar här i närtid.Man kanske inte får göra såhär...men eftersom min UX är bortrest till Frankfurt Am Main så njuter jag med min 19 åriga studentpresent. Mycket hög affektionsvärde!
Härlig! Grattis!Inte ägt en Sinn sedan U1 runt 2010.
Blev U2 hos @ERIKSON URHANDEL idag. Alltid lika trevligt hos er.