• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Grillsäsongen är inte slut än :) Men det är lite ruggigt i vinden....
DSC_2654.JPG

Den e grym! Klämde på en inne hos erikssons för nån vecka sen. Perfekt storlek. Ball teknologi. Tycker om bland annat om känslan i länken. Den är lätt o smidig men samtidigt med bra kvalitékänsla. Det gäller iofs inte bara länken utan hela klockan.

Hoppas nån klipper den, bra köp! Jag har köpt färdigt för i år!

Senast ändrad:
Den e grym! Klämde på en inne hos erikssons för nån vecka sen. Perfelt storlek. Ball teknologi. Tycker om bland annat om känslan i länken. Den är lätt o smidig men samtidigt med bra kvalitékänsla. Det gäller iofs inte bara länken utan hela klockan.

Hoppas nån klipper den, bra köp! Jag har köpt färdigt för i år!
Den är super. Precis som du skrev på bloggen skulle nog jag också sakna en dykbezel, men i övrigt är allt spot on för mig.

Ja är man inte besatt av bezel, vilket jag är, så har den allt. Sjukt smidig. Tycker också att någon här borde klippa den så att jag kan köpa den där EZM13 som poppade upp igår :D

Jag hade helt missat!

Är egentligen ute efter exkl UTC för att jag vill komma åt den cleana looken. Synd att jag precis la motsvarande summa på nya fram och bak dämpning på min hoj plus annat bling bling.

...såvida du inte är intresserad av en UX för byte ?

Kul! Kan du tänka dig en bättre beggad så har du väl inte missat var det finns en :)

Jag hade helt missat!

Är egentligen ute efter exkl UTC för att jag vill komma åt den cleana looken. Synd att jag precis la motsvarande summa på nya fram och bak dämpning på min hoj plus annat bling bling.

...såvida du inte är intresserad av en UX för byte ?

Ja det var synd! Haft UX redan. Underbar. Nu är det EZM13 som står överst på önskelistan!

Tillbaka
Topp