• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Härlig! Grattis!
En undran: vad är det som finns kl 6?
:)
IMG_7586.JPG

Bra tips, tack! Jag har kolat tråden och det är fantastiskt att kunna läsa om alla intryck som denna klocka ger till dem som haft en chans att prova!
Det är ju en hel del sinnisters från denna tråden som är med i passarounden, så bästa svaren hittar du ju där.
Bara 240 som du är intresserad av? Annars ere bara å fråga här om de gäller annan modell. :)

Det var ju det att jag delar av året bor i södra Portugal och där spelar tidvattnet en stor roll. Till skillnad från många andra ser jag en otroligt praktisk nytta med en sådan bezel. För mig är det verkligen inte bara dekoration utan en verklig tool-watch. Vet du vem som säljer i Sverige och ungefärliga priser?

Ja sådärja då har man införskaffat inte bara 'sinn' första utan andra Sinn på ungefär lika många veckor. När jag köpte min Sinn 104 så testade jag även den fantastiska Sinn 556i och sedan dess har suget funnits där hela tiden och idag kunde jag inte hålla mig.
Less is more stämmer verkligen inte med allting men med denna klocka stämmer det alldedes utmärkt!
v4sMqC5.jpg

Senast ändrad:
Ja sådärja då har man införskaffat inte bara 'sinn' första utan andra Sinn på ungefär lika många veckor. När jag köpte min Sinn 104 så testade jag även den fantastiska Sinn 556i och sedan dess har suget funnits där hela tiden och idag kunde jag inte hålla mig.
Less is more stämmer verkligen inte med allting men med denna klocka stämmer det alldedes utmärkt!
v4sMqC5.jpg

Mycket bra. Passar till allt ;)

Det var ju det att jag delar av året bor i södra Portugal och där spelar tidvattnet en stor roll. Till skillnad från många andra ser jag en otroligt praktisk nytta med en sådan bezel. För mig är det verkligen inte bara dekoration utan en verklig tool-watch. Vet du vem som säljer i Sverige och ungefärliga priser?
Då kommer den verkligen göra nytta för dig.
Den köper du i sundbyberg hos @ERIKSON URHANDEL
Borde väl kosta mellan 15-17 beroende på vilken strap du vill ha.

v4sMqC5.jpg
Snyggt! Och grattis till klockan! En av trådens favoriter.

v4sMqC5.jpg
Grattis! Har själv suktat efter den där länge nu, typ 1,5 år eller nått.... kanske dags att få ur tummen!?

v4sMqC5.jpg
Grattis till två bra köp! Du får gärna dela med dig av dina intryck av 104, är själv lite småintresserad av modellen :)

Tillbaka
Topp