leiden
Silver
Det är som @Wydestream säger och köper du den beggad så kommer du inte förlora något. Men jag tror att du kommer vilja behålla den när du väl har denJa vet, det är inte friskt... Får göra något åt detta osunda leverne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är som @Wydestream säger och köper du den beggad så kommer du inte förlora något. Men jag tror att du kommer vilja behålla den när du väl har denJa vet, det är inte friskt... Får göra något åt detta osunda leverne!
Roligt och annorlunda val! Grattis och välkommen till vår hörna! Klockan såg ut att va i riktigt bra skick!Nu så är det dags att jag uppdaterar med min första Sinn. Spanat på en hel del olika modeller och var nästan säker på att det skulle bli en 104. Det här var dock innan jag såg 144an och speciellt de lite äldre med GMT-funktion. Sagt och gjort, hittade en tysk samlare som hade en i riktigt fint skick och slog till. Lite bilder på det då.
Tackar, skönt att få komma in i värmen till slut! Jaa den är i riktigt fint skick för att vara en klocka från förmodligen början på 90-talet.Roligt och annorlunda val! Grattis och välkommen till vår hörna! Klockan såg ut att va i riktigt bra skick!
Roligt val! Välkommen!Nu så är det dags att jag uppdaterar med min första Sinn. Spanat på en hel del olika modeller och var nästan säker på att det skulle bli en 104. Det här var dock innan jag såg 144an och speciellt de lite äldre med GMT-funktion. Sagt och gjort, hittade en tysk samlare som hade en i riktigt fint skick och slog till. Lite bilder på det då.
Skön! Herzlich Willkommen!Nu så är det dags att jag uppdaterar med min första Sinn. Spanat på en hel del olika modeller och var nästan säker på att det skulle bli en 104. Det här var dock innan jag såg 144an och speciellt de lite äldre med GMT-funktion. Sagt och gjort, hittade en tysk samlare som hade en i riktigt fint skick och slog till. Lite bilder på det då.
Ja, genau!
Nu så är det dags att jag uppdaterar med min första Sinn. Spanat på en hel del olika modeller och var nästan säker på att det skulle bli en 104. Det här var dock innan jag såg 144an och speciellt de lite äldre med GMT-funktion. Sagt och gjort, hittade en tysk samlare som hade en i riktigt fint skick och slog till. Lite bilder på det då.
Nummer 5????!Tillskott i familjen
Känns initialt mycket bekväm på handleden. Mitt första möte med en dykare från Sinn.
Grattis, ser toppenfin ut! Det orangea ger verkligen en riktigt livfull injektion till tavlan!Nu så är det dags att jag uppdaterar med min första Sinn. Spanat på en hel del olika modeller och var nästan säker på att det skulle bli en 104. Det här var dock innan jag såg 144an och speciellt de lite äldre med GMT-funktion. Sagt och gjort, hittade en tysk samlare som hade en i riktigt fint skick och slog till. Lite bilder på det då.
Ehhh... Finns den något Anonyma Sinnister?Nummer 5????!
Hahaha. Om det finns så är du självskriven där!Ehhh... Finns den något anonyma Sinnister?
Det blir bättre drag i den här tråden om vi är öppna med vårt missbrukEhhh... Finns den något Anonyma Sinnister?
Ja sådärja då har man införskaffat inte bara 'sinn' första utan andra Sinn på ungefär lika många veckor. När jag köpte min Sinn 104 så testade jag även den fantastiska Sinn 556i och sedan dess har suget funnits där hela tiden och idag kunde jag inte hålla mig.
Less is more stämmer verkligen inte med allting men med denna klocka stämmer det alldedes utmärkt!
Jaa, man vill ju ha så mycket. Detta ha-begär gör mig sömnlös.Det blir bättre drag i den här tråden om vi är öppna med vårt missbruk
Det blir bättre drag i den här tråden om vi är öppna med vårt missbruk
Jaa verkligen, håller med dig. Jag tror jag har någon märklig dragning till orangea detaljer på klockor tydligenGrattis, ser toppenfin ut! Det orangea ger verkligen en riktigt livfull injektion till tavlan!
Tillskott i familjen
Känns initialt mycket bekväm på handleden. Mitt första möte med en dykare från Sinn.
Som den berömda smäckenSå jäkla coola dom där! Ser ut att krama handleden riktigt bekvämt och bra?
Nu så är det dags att jag uppdaterar med min första Sinn. Spanat på en hel del olika modeller och var nästan säker på att det skulle bli en 104. Det här var dock innan jag såg 144an och speciellt de lite äldre med GMT-funktion. Sagt och gjort, hittade en tysk samlare som hade en i riktigt fint skick och slog till. Lite bilder på det då.
Tackar, är riktigt nöjd men kan inte annat än hålla med dig om dom PVDade, ruggigt sexiga! Men inbillar mig att det är knepigare att hitta en PVDad i fint skick?Satan så snygg! Sålde den 144 jag hade bara för att hitta en PVDad istället men den där slår nästan lika högt.
Tackar, är riktigt nöjd men kan inte annat än hålla med dig om dom PVDade, ruggigt sexiga! Men inbillar mig att det är knepigare att hitta en PVDad i fint skick?
Till och med 17 mm går in under manschettenÄr inte 103:an smutt så säg!