• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Tackar🙏
Wow der var en riktigt trevlig kombo! Tror den jag har är just @-RI- gamla. Vad går ett Sinn-gummi loss på för mig som är oerfaren, eller ska jag snarare säga nyfrälst Sinnist😉

Det stämmer innan den gick vidare till @David71 och sen nu till dig efter att en liten fågel viskat i Davids öra att du visat inresse för Ezm7 :angel:

Är inte alls uppdaterad på priserna dessvärre, men om jag får gissa ligger gummi plus lås på ca 2,5´-3´ men ta det med en nypa salt.

Det stämmer innan den gick vidare till @David71 och sen nu till dig efter att en liten fågel viskat i Davids öra att du visat inresse för Ezm7 :angel:

Är inte alls uppdaterad på priserna dessvärre, men om jag får gissa ligger gummi plus lås på ca 2,5´-3´ men ta det med en nypa salt.
Ja jag får verkligen tacka dig som taggade honom, det är helt din förtjänst det här🙏
Okej tackar! Är väl ändå aktuellt först närmare sommaren. För nu i vinter är det länk som gäller!

Ja jag får verkligen tacka dig som taggade honom, det är helt din förtjänst det här🙏
Okej tackar! Är väl ändå aktuellt först närmare sommaren. För nu i vinter är det länk som gäller!

👇Min främsta uppgift här i tråden👇

27-taylor-swift-dancing-gifs-from-shake-it-off_reel-big-fish.gif

Tackar🙏
Wow der var en riktigt trevlig kombo! Tror den jag har är just @-RI- gamla. Vad går ett Sinn-gummi loss på för mig som är oerfaren, eller ska jag snarare säga nyfrälst Sinnist😉
Silikonbandet kostar 900, sen är det lite beroende på vilken typ av clasp du vill ha. Det är nämligen det som kostar en slant.

Grattis till en oerhört tuff klocka, kan definitivt rekommendera dig att testa den på silikonband. Kan rota fram lite bilder till dig senare ikväll eller imorgon :)

Jag vill också ha en Sinn :drowning: 🙋‍♂️ Missade EZM3an som låg ute och när jag väl bestämde mig att chansa på 857 UTC som @F0ppa hade till försäljn. (Var osäker på strl) då är den plötsligt "avslutad" :( Nu gäller det att sitta stilla i båten och hoppas att något mer kommer upp.

Jag vill också ha en Sinn :drowning: 🙋‍♂️ Missade EZM3an som låg ute och när jag väl bestämde mig att chansa på 857 UTC som @F0ppa hade till försäljn. (Var osäker på strl) då är den plötsligt "avslutad" :( Nu gäller det att sitta stilla i båten och hoppas att något mer kommer upp.

Ezm3 var fantastiskt trevligt prissatt så grattis till vem som än köpte den och även 857 låg ute till ett riktigt bra pris.

Senaste Sinn-annonsen @SeikoZ som postades för ca 50 minuter sedan:

Det är samma forumplattform som KS så förutsom språket så är det mesta sig likt om man bara zoomar ut lite.

User bewerten user är deras Good Guy men i övrigt är det typ samma.

Skärmavbild 2021-10-26 kl. 20.46.15.png

Går det till att köpa från Uhrforum som svensk och utan att ha varit aktiv på forumet?

Du kan svara på annonser direkt efter att du har blivit medlem och sen är det ju upp till säljaren. Nackdelen man har som svensk, speciellt om det är en lättsåld referens, är att det som säljare är enklare att välja lokalpost till en annan tysk än att skicka internationellt. Men visst går det bra att använda Uhrforum som köp&säljplattform.

Tillbaka
Topp