Bytte klocka...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag misstänkte det häromdagen också, tycker fortfarande den är läcker (tyvärr) - bara att bryta ihop och komma igen och invänta släppet av en ny EZMVerkar nästan som att det var Damaszenern som var releasen som skulle ha kommit idag, men att den smögs ut någon dag tidigare.
Här tillsammans med 358 C och 103 Klassik 12.
![]()
Jag misstänkte det häromdagen också, tycker fortfarande den är läcker (tyvärr) - bara att bryta ihop och komma igen och invänta släppet av en ny EZM
Oj vad svårt. Jag behöver nog mer bilder!!Vilken klocka ska ha nya bundet?
![]()
![]()
![]()
Kan ju inte montera alla klockor så samma bundOj vad svårt. Jag behöver nog mer bilder!!![]()
Okej. Om det underlättar. Här har du tre bund. ett svart med klocka på, ett brunt som levererats av @Jamterik och ett alligator tillverkat av Danko.Oj vad svårt. Jag behöver nog mer bilder!!![]()
Skulle säga 155 på svarta, 158 på kalven och den onämmbara på amfibienOkej. Om det underlättar. Här har du tre bund. ett svart med klocka på, ett brunt som levererats av @Jamterik och ett alligator tillverkat av Danko.
Vilken klocka ska ha vilket band. Klockor att jämt fördela på de tre banden är. SINN 158, SINN 155 Dark Star och en OT klocka från en Schweitsisk tillverkare som börjar på H..
![]()
Skulle säga 155 på svarta, 158 på amfibien och den onämnbara på kalven.Okej. Om det underlättar. Här har du tre bund. ett svart med klocka på, ett brunt som levererats av @Jamterik och ett alligator tillverkat av Danko.
Vilken klocka ska ha vilket band. Klockor att jämt fördela på de tre banden är. SINN 158, SINN 155 Dark Star och en OT klocka från en Schweitsisk tillverkare som börjar på H..
![]()
Noterat.. inväntar fler rekomendationer innan jag börjar montera. Resultat kommer att redovisasSkulle säga 155 på svarta, 158 på kalven och den onämmbara på amfibien
Se där meningarna börjar gå isär.. NoteratSkulle säga 155 på svarta, 158 på amfibien och den onämnbara på kalven.
Skulle säga 155 på svarta, 158 på kalven och den onämmbara på amfibien
Skulle säga 155 på svarta, 158 på amfibien och den onämnbara på kalven.
Skulle säga 155 på svarta, 158 på kalven och den onämmbara på amfibien
Ingen klocka bör ha bund. Någonsin.Vilken klocka ska ha nya bundet?
![]()
![]()
![]()
Bundet ska på H klockan, det enda logiska med tanke på serienummer osvOkej. Om det underlättar. Här har du tre bund. ett svart med klocka på, ett brunt som levererats av @Jamterik och ett alligator tillverkat av Danko.
![]()
Ha en härlig fredagkväll!
![]()
Nå vad säger ni?? Tycker lappen påär lite stor..
![]()
![]()
Hos en polare. Jag får knappt titulera mig som göteborgare längre då jag bor 15 min norrut![]()
Den utsikten känner jag igen, bodde några gator västerut förut.
Hahaha nej gränsdragningen är hård men orättvisHos en polare. Jag får knappt titulera mig som göteborgare längre då jag bor 15 min norrut![]()
Den här är stor lapp.Nå vad säger ni?? Tycker lappen påär lite stor..
![]()
![]()