Men med det sagt så är det ändå EZM3f så får absolut mest handledstid på vinterhalvåret för mig. Älskar den!Exakt så dåligt är detdvs att man får kisa ordentligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men med det sagt så är det ändå EZM3f så får absolut mest handledstid på vinterhalvåret för mig. Älskar den!Exakt så dåligt är detdvs att man får kisa ordentligt
Du kanske jämför med en Seikomod?Exakt så dåligt är detdvs att man får kisa ordentligt
Jag tänker såhär ang lumen. Om det är min egen ”försvarsmekanism” för Sinn eller logiskt resonemang låter jag vara osagtNja jag är hardcore WIS dvs en del parametrar är ett måste beroende på klockans kategori. Egentligen handlar det inte om lättläshet i sig, utan om mina sammantagna bedömningar utifrån wis erfarenheter.
EZM och U1 har jag följt i 10 års tid men just lumen har fått mig att tveka .Nu kanske jag kan gå utanför Chuck approved ramen. Vi får se!
Ok, jag måste blotta strupen min okunnighet är tydlig vad tusan betyder WIS?? Antar att det inte är det som kommer fram när jag googlar...Nja jag är hardcore WIS dvs en del parametrar är ett måste beroende på klockans kategori. Egentligen handlar det inte om lättläshet i sig, utan om mina sammantagna bedömningar utifrån wis erfarenheter.
EZM och U1 har jag följt i 10 års tid men just lumen har fått mig att tveka .Nu kanske jag kan gå utanför Chuck approved ramen. Vi får se!
Jaooo men då ska GSG än inte ligga under Diving watches tycker jag. Taskigt mot dykarna om lumen inte är just Diver approvedJag tänker såhär ang lumen. Om det är min egen ”försvarsmekanism” för Sinn eller logiskt resonemang låter jag vara osagt
UX GSG är ju bevisligen utvecklad för, och används av, de tyska Swattrupperna inom polisen. Hade det varit en viktig parameter vid användning med riktigt kraftig lume på den klockan så hade den naturligtvis haft det.
Ok, jag måste blotta strupen min okunnighet är tydlig vad tusan betyder WIS?? Antar att det inte är det som kommer fram när jag googlar...
Whirlpool integrerad diskmaskin
Japp för F versionen är ingen DiverMen med det sagt så är det ändå EZM3f så får absolut mest handledstid på vinterhalvåret för mig. Älskar den!
F står för Fabulous!Japp för F versionen är ingen Diver![]()
Ja. Det är klart den bästa, kanske kan få konkurrens av en gammal EZM2F står för Fabulous!![]()
Men va....skulle ju byta dig till en 103a på lunchen. Vad hände??? Dax att söka hjälp tror jag!![]()
![]()
Korsdrag i klocklådan, men B-Uhr sitter säkert!
![]()
Bra beslut!356an får vara kvar @Jamterik
Möblerade om i länkfördelningen och satte dit en ytterligare bit så nu känns den riktigt bra. Sitter som en fläskläpp eller som en naturlig kroppsdel jag inte vill vara utan.
![]()
snyggt!356an får vara kvar @Jamterik
Möblerade om i länkfördelningen och satte dit en ytterligare bit så nu känns den riktigt bra. Sitter som en fläskläpp eller som en naturlig kroppsdel jag inte vill vara utan.
![]()
Verkar lite så faktiskt. Men testa att ställa om dag/datum så kanske det linjerar igentog på. mig min fina sinn 104a idag och såg detta datum och dag linjerat inte.. måste vara nått fel?![]()
![]()
Hänger inte med!356an får vara kvar @Jamterik
![]()
Jag har köpt den.Hänger inte med!
Har du lånat eller köpt den?
Får jag låna den?Jag har köpt den.
Ha ha nä men du kan få kolla på denFår jag låna den?![]()
Den är ruggigt fin på H-länken.Ha ha nä men du kan få kolla på den![]()
Ja den är ju detDen är ruggigt fin på H-länken.
Får du inte låna ut för morsan?Ha ha nä men du kan få kolla på den![]()
Precis såFår du inte låna ut för morsan?