Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett litet tips är (även om tropic blev bra) är att köpa ett Hirsch Pure o använda det där spännet. Det passar sjukt bra på 556an.Tropic på en 556, why not?Tycker det blir riktigt snyggt. Passade även på att byta ut spännet till Sinns egna sidenmatta.
![]()
![]()
Bra tips! Har faktiskt sneglat på Hirsch Pure tidigare...Ett litet tips är (även om tropic blev bra) är att köpa ett Hirsch Pure o använda det där spännet. Det passar sjukt bra på 556an.
Jag är inte lika förtjust i det men med det i åtanke så gillade jag 556an på Pure. Designmässigt hänger det ihop väldigt bra och bandet håller också väldigt hög kvalité.Bra tips! Har faktiskt sneglat på Hirsch Pure tidigare...
Det är något speciellt med gummiarmband jag verkligen gillar.
Standard när man kör hemmakontor![]()
![]()
Du stod väl still när du körde eller hur?Sinn i snösvängen.
![]()
Var nog en kompis som tog fototDu stod väl still när du körde eller hur?
Givetvis, behöver både styra och sköta hydrauliken.Du stod väl still när du körde eller hur?
Snygg på det gummitGivetvis, behöver både styra och sköta hydrauliken.
Annars är det laglöst land, privat område så man gör sina egna regler.
![]()
Riktigt bekvämt, synd att det inte finns i rött eller vittSnygg på det gummit![]()
Tror borealis har fått igång produktionen?Riktigt bekvämt, synd att det inte finns i rött eller vitt
Riktigt bra kombo857 på olivgrönt canvas-nato med svart läderbaksida och svart ringar från Rios1931.
![]()
Det var ju snyggt!!857 på olivgrönt canvas-nato med svart läderbaksida och svart ringar från Rios1931.
![]()
Du har ett riktigt jobb.Dags att stämpla ut för idag.
![]()
Alla ska med!Jag vill också vara med...
![]()
Jamendåså.Alla ska med!![]()
Den är fin den där, sneglade lite i andra tråden… OT, men den är ju släktJamendåså.
Trevlig helg Sinnare!
Glad advent på söndag![]()
![]()