Tror jag fått med till mina. Bandverktyg behövs även till läderarmband.fick ej nått bandverktyg med mi n 104a men kanske för den köptes med läderband?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror jag fått med till mina. Bandverktyg behövs även till läderarmband.fick ej nått bandverktyg med mi n 104a men kanske för den köptes med läderband?
Förresten, ni som också redan har fått era classic 12, visst ska bandverktyget vara med i lådan? Det saknades i min.
jo det är sant men köpte även é u1 då kom det med. kan Eriksson ha glömt kanske?Tror jag fått med till mina. Bandverktyg behövs även till läderarmband.
det där armbandetMitt enda blackweek köp, ett enkelt kamerastativ för både kamera och mobil.
Böjbara ben
Färgmatchad med kamera och UX
![]()
![]()
![]()
Jag tror nog de har glömt eller möjligtvis ändrat rutiner om det ska följa med eller inte. Hör med Erikson, de brukar inte vara omöjliga.jo det är sant men köpte även é u1 då kom det med. kan Eriksson ha glömt kanske?
Fick just svar från Erikson att bandverktyget inte igår, men det får de rätta tillMin kom med bandverktyg så, ja, det ska vara med.
De tyckte att jag kunde köpa ett. Det finns med på alla produktbilder från Sinn och alla bilder jag har sett på Uhrforum osv, så det borde nog finnas där.Jag tror nog de har glömt eller möjligtvis ändrat rutiner om det ska följa med eller inte. Hör med Erikson, de brukar inte vara omöjliga.
Konstigt... Men du fick med extra bandstift?Fick just svar från Erikson att bandverktyget inte igår, men det får de rätta till![]()
Japp.Konstigt... Men du fick med extra bandstift?
Tror jag fått med till mina. Bandverktyg behövs även till läderarmband.
Min kom med bandverktyg så, ja, det ska vara med.
jo det är sant men köpte även é u1 då kom det med. kan Eriksson ha glömt kanske?
Jag tror nog de har glömt eller möjligtvis ändrat rutiner om det ska följa med eller inte. Hör med Erikson, de brukar inte vara omöjliga.
Det tycker jag verkligen du ska göradet där armbandetmåste nog köpa en till mig själv i julklapp!
ja kanske solblekt!Det tycker jag verkligen du ska göra
En sak bara, det har blivit lite gråare och är inte lika svart längre.
Endast badat i sötvatten i somras, solen kanske?
okey då kanske man ska maila dom. kan ju inte ha för många bandverktyg?Nu har det löst sig, Erikson kommer att skicka ett bandverktyg. Märkligt, de får inga bandverktyg när de får klockorna från Sinn, medan privatpersoner som beställer direkt från Sinn verkar få det.
Kan eventuellt bli aktuellt med en Q&A med Sabine Kleiter på Sinn. Har ställt frågan men inte fått svar än. Hon jobbar på marknad/press.
OBS! Jag kommer välja ut frågorna och kommer inte framföra de mest konfrontativa varianterna. En Q&A med dålig stämning får någon annan orkestreraMenar inte att det bara ska vara insmickrande och medhårs, men tänker inte ställa henne mot väggen med allmänt missnöje. Jaja, ni fattar nog vad jag menar
Så klura gärna på bra frågor så återkommer jag när jag har fått svar.
Kan en modern glasbaksida från en sinn 103 passa till en tidig modell från början av 90 talet?
En tjatig fråga.Kan eventuellt bli aktuellt med en Q&A med Sabine Kleiter på Sinn. Har ställt frågan men inte fått svar än. Hon jobbar på marknad/press.
OBS! Jag kommer välja ut frågorna och kommer inte framföra de mest konfrontativa varianterna. En Q&A med dålig stämning får någon annan orkestreraMenar inte att det bara ska vara insmickrande och medhårs, men tänker inte ställa henne mot väggen med allmänt missnöje. Jaja, ni fattar nog vad jag menar
![]()
Nu var det inte tvångsförvaltning jag frågade omOm du ska sätta glasbaksida på din 103 med bara datum kommer jag och tvångsförvaltar den![]()
![]()
Nu var det inte tvångsförvaltning jag frågade omutan om det var möjligt. Är gängan och diametern samma? Alternativt om det går att få tag på ett gammalt baklock så är det möjligt att svarva upp ett hål och klämma dit en glasbit.
Vore snaskigt med ett fönster där man kan se ett valjoux 7740.
Så länge man har kvar orginal locket tycker jag det är ok att montera en glasbaksida. Lite synd att dölja ett så vackert verk. Ska kontakta de du nämnde och höra om de har några bra idéer.Printa ut en bild och tejpa på baklocket
![]()
Men för att vara en smula allvarlig så tror jag att det går. Jag vet att det finns 103B som har glasbaksida som jag först trodde var fake men som tydligen är legit. Har det i mail/mess/insta någonstans från antingen Herr Tripi eller RLX men hittar inte nu när jag en sökning. Men så här ser det ut i alla fall med V726.
![]()
Jättekul grej om den blir av. Får prestationsångest bara av att fundera på vettiga frågorKan eventuellt bli aktuellt med en Q&A med Sabine Kleiter på Sinn. Har ställt frågan men inte fått svar än. Hon jobbar på marknad/press.
![]()
Eller varför inte en 103 Klassik 12 i vitguld med svart onyxtavla och manuellt verkFinns det planer på att göra en Meisterbund-linje? Klockor med samma formspråk som 6200 fast, ska vi säga 12-13000 euro billigare?![]()
Nu talar du gott!Eller varför inte en 103 Klassik 12 i vitguld med svart onyxtavla och manuellt verk![]()
Egentligen vill jag ha den i platinum med man ska inte överdrivaNu talar du gott!![]()