amokk
Basic
Absolut inte. Det hade ju varit sinnesjukt av mig isf..Har du lagt ngt explosivt vid Storbocken??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut inte. Det hade ju varit sinnesjukt av mig isf..Har du lagt ngt explosivt vid Storbocken??
Snyggt!"Byggt" ljuslåda
Funkade bättre än jag troddeSnyggt!
Bottom down!
Eller den här gamla visan.Du får väl skåla som urmakaren - BOETTEN UPP!!!!!
.... jag hittar ut själv.
Jisses....fredags feeling!Eller den här gamla visan.
”Vi äter inga klockor, vi dricker bara ur”
https://klocksnack.se/threads/klockrena-ordskämt.115454/Eller den här gamla visan.
”Vi äter inga klockor, vi dricker bara ur”
Är det safirvarianten så är jag till viss del intresserad.Heads up
Det är hesalit.Är det safirvarianten så är jag till viss del intresserad.
Det var ett tag sedan det var poll i tråden så vi kör en helgpoll och även denna gång osar den vintage
Det är dags för - Battle of the 103´s!
Symboler att rösta med, från vänster till höger: 103B - , 103A - och slutligen 103C -
Tror att det var julfeelingen som fick mig gå igång på de röda detaljerna i 103 C. Tycker det är lite häftigtDå är det dags för facit Den här gången var det verkligen spel mot ett mål.
103 A - 20 röster
103 B - 8 röster
103 3 - 3 röster
Tror att det var julfeelingen som fick mig gå igång på de röda detaljerna i 103 C. Tycker det är lite häftigt
Fick han frikort eller frispel??C fick min röst också. Den tredje rösten kom från @MaBr som fick frikort och röstade på alla tre
Fick han frikort eller frispel??
Respekt på den! Gett upp tanken att ens försöka sluta igen.Glömde fira igår
Gick otroligt lätt den här gången och inga planer på att börja igen.Respekt på den! Gett upp tanken att ens försöka sluta igen.